Hemmelig møte med herlig jente!!

Vel…så hemmelig var det kanskje ikke..
Men jeg har nå hvertfall ikke avslørt før NÅ hva jeg skulle i dag…Så det har da vært bittelitt hemmelig fram til nå.. Nei…jeg skulle altså ikke ut å fly… Jeg bare flakset og fløy fordi jeg gledet meg sånn..
Jeg skulle jo treffe DENNE jenta i dag!!
Elin Slåen!! Elevele!! 

 

Det er nesten litt rart vi ikke har truffet hverandre før, for vi har kjent hverandre i sikkert 3-4 år nå, inne i blogg-blokka. Og hun er en av de jeg har tenkt at jeg GARANTERT skulle treffe en dag!! Jeg har jo truffet en del bloggere etterhvert men Elin har jeg ikke truffet før nå, men jeg visste at jeg VILLE!!
Hun er nemlig så herlig! Veldig seg selv! Veldig rett fram og ærlig! Veldig morsom!! Det er så enkelt med sånne personer, for de er ikke noe skumle!! Man finner tonen med en gang.Og det er bare koselig.

Elin var som jeg trodde: HERLIG!! Sjarmerende, søt, og flott å prate med! Vi fikk noen veldig koselige timer sammen <3

Hun hadde med tante-ungen sin..Han var en fin liten fyr.
Og jeg hadde med “mine”, og de blir jo alle glade for å se 😉

Nå tror jeg nok Elin skal bli lett å treffe igjen. Hun er jo stadig på disse trakter. Og da kanskje hun slipper at noen spiser opp kaken hennes også…


Om du skulle lure hvem hun er på blogg, så kanskje du har sett denne tegningen før? Verdt å merke seg hvert fall, når konkurransene dukker opp 😉


 

Har du truffet noen bloggvenner før?
Kjenner du Elevele
?

 

 

#blogger #bloggtreff #elevele 
 

45 kommentarer

Siste innlegg