Ikke akkurat “Svanesjøen” men…

Noen klarer helt klart å få litt diva-nykker, uten overhode å likne på ballerinaene i “Svanesjøen” en gang… 

“Hei! Jenter!! Ja….Det er bare å komme nærmere…Jeg har jo SAGT jeg skal vise dere det!! Se på meg da!!”
“Få se da!! Hvordan gjør du det?? Få se da!!”
(Legg til Bergensdialekt..Alle fugler snakker Bergens-dialekt…Kjempe- fort!!)

 

“Ja…FØLG MED DA!! Jeg tar bare hodet og haken litt oppover sånn…Og armene ut sånn….Ja, så SE DA!!”

 


“Og til slutt tar jeg armene sånn FIIIINT over hodet, mens føttene tripper avgårde…Likner jeg ikke en svane fra Svanesjøen nå kanskje?? Si det da!!!”

Dagens lille forestilling tok plass på Østensjøvannet scene, med The Seagull Sisters i hovedrollene 😉

 

 

#måker #østensjøvannet #ballerinaer #foto

10 kommentarer

Siste innlegg