Nå kan Gøteborg bare VENTE SEG!! ;-)

Mammaen til Lille Supermann, Oslopadda og jeg er på full fart ut av byen snart.


 

Og på full fart mot Gøteborg.

Helgen blir tilbrakt på dette hotellet: 

Her skal vi selvfølgelig dasse rundt i kosebukser, spise “rom-godt” og lade opp til heftig shopping på Nordstan og  Desigual-butikken i morgen. Jeg trenger det så innmari nå, en sånn tur. 
Tidlig gå- turer med Mammaen til Lille Supermann mens Oslopadda snorker. 
Bading i spa-avdelingen.  Og mulig titte inn i treningsavdelingen…Jeg sa TITTE…
Julegaveshopping..Foto-shoots og alt som er gøy.

Så nå kan Gøteborg bare VENTE SEG ja!! Her kommer vi!!

Skal du på tur snart?
Liker du deg i Gøteborg?

 

#tur #Gøteborg #jentetur #shopping 

11 kommentarer
    1. så kjekt da,kos dokke masse.Jeg skal nok ikke ut og reise,men skal besøke datter og sønn i helgen :))Gøteborg ja,der var jeg sommeren jeg gikk gravid med elsdte mann som nå er 34 år gammer

    2. Gøteborg er en fin by men lenge siden sist jeg var der. Men der er det mange muligheter.
      Ha en fin dag.

    3. Så spennende! God tur til dere. Er prisene på Desigual litt snillere med lommeboka der enn her hjemme? Det er flott det tøyet. Vi skal en liten tur til Danmark ei uke før julaften. Bare ei natt da. Ellers er det ikke noe spennende i denne kalenderen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg