Ikke så uskyldig som jeg ser ut som… ;-)

 

Jeg Kan se skikkelig snill og grei ut.. Og er det nok også som regel…Men av og til kan jeg bli ordentlig sinna også..Mest på innsiden så klart…. Jeg er jo en som lider av “flink-pike-syndromet” og vi har lært å holde mye inni oss…
Uansett har jeg lært meg til å bjeffe litt fra meg på mine voksne dager, for alt skal man nemlig ikke finne seg i.. 

I dag er jeg derimot ikke det minste sint. 
Jeg har fått ordnet litt i ting som har gnaget, og er egentlig bare glad og fornøyd.. Og egentlig ganske så GIRA også som du nok kan se!!
 

For nå venter det store YTLANDET!!
SVEDEN!!
Rottiser, fine jenter og koselig biltur er første økt. 
Og jeg startet dagen med å gå på “kose-dress”-shopping kl 7 i dag tidlig. Black Friday!!

Snakk om å lade skikkelig opp.
Så da setter jeg meg i bilen med Oslopadda nå, og suser avgårde!
Ha en fin dag så lenge 🙂

 

#tur #sverige #rotter #reise #glede

9 kommentarer
    1. Jeg synes ikke du ser så uskyldig ut jeg. Du har et skøyeraktig og lurt glimt i øyet nesten bestandig. Man skal ikke finne seg i alt, greit å bjeffe litt tilbake noen ganger, herlig! Flink-pike-syndromet vet jeg alt om, he-he! Du får ha god tur til det store utlandet! Ha hur mycke kul som helst!!!

    2. Jamen deilig at du får lufta deg ut idag, og til selve nabolandet! Ha en deilig tur med mye artige opplevelser. Kanskje også litt shopping?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg