Trekning av kalendergave bak luke nr 5

Etter jobb i dag dro vi rett til Storo-senteret og handlet, sammen med Oslopadda. 

Litt varer måtte vi jo få i hus, selv om det ikke akkurat var helge-handelen som sto på programmet.. Men litt snop til håndballkampen var det noen som hadde lyst på…

 

LITT snop til håndballkampen??! Jommen sa jeg smør…Det tok faktisk ikke SÅ lang tid før de skjønte at dette ikke gikk… 

“Frodith!! DEN PASSER IKKE OPPI!!”

Og det gjorde den virkelig ikke...

Så de fant noe mindre greier…

 

En størrelse jeg faktisk kunne gå med på..en tirsdagskveld…til en håndballkamp…

“De er BARE våre, ikke sant??”

De så veldig forhåpningsfulle ut.

Og siden Frodithen har sin egen sjokolade, så kunne jeg gå med på det.

Så nå har vi spist og kost oss til håndball-kampen, og nå er det kanskje DIN tur til å kose deg. For nå skal Salt trekke dagens vinner til å få kalendergave.. Og hun er MINST like spent som deg..

 

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

 

Nissen var så klart:

 

 

 

 

Og skjønte du røverspråket så fant du ut at det sto skrevet i ruten: 

 

 

 

Og den unge damen var jo så klart: 

 

 

En mye yngre utgave av: 

 

 

Og nå kommer Salt, klar som et egg, opp på oppløpsbanen her…

I full fart farer hun ned til alle lappene i lua…

 

Og jeg kan høre det er full fart der nede…. Og opp komme hun trekkende på en kjempestor lapp på hvem som skal vinne kalendergaven….Og på den lappen står det skrevet:

 

 

Hurra!! Wenchepia!!! I dag ble det deg!!

Du vant den femte kalendergaven, blant SÅÅÅÅ mange som hadde riktig!!  Gratulerer!! Gaven vil bli sendt i morgen, og nå blir det spennende å se om du blir fornøyd med gaven 🙂 Det håper jeg!
 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 6 i morgen tidlig, i  7-tida, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

7 kommentarer
    1. Ååååå, jeg klarte alle jo! Klart man må ha snop til håndballkampen. Og nå i adventstida er det lov å kose seg litt ekstra. Jeg spiste og topp-ris i går 🙂 Ha en finfin onsdag 🙂 klemmer

    2. Oiiii såå gøy!!! :))
      Taakk:))) du har kanskje adressa mi fra sist på mld? :))) huurraaklem!! Betyr det at jeg ikke er med resten av kalenderen tro?;)

    3. Så heldige rotter…godis på en vanlig dag! eller..håndballdag er ikke vanlig dag..og da vil det si..få vanlige dager fremover…hihih….Grattis til vinneren! ha en god kveld!

    4. Hehe, ja den sjokoladen er jo “stor” i forhold til de også ;P Hehe.
      Gratulerer til vinneren ^^ Har vært i Sverige og slikt i dag, så fikk ikke deltatt med han herlige Johnny Depp også da ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg