Trekning av kalendergave bak luke nr 6

Når det nærmer seg jul, må vi få i hus noen julehefter så klart. Favoritten er selvfølgelig Tom og Jerry. Hva er vel bedre enn historien om en skummel katt og en gal mus??

 

Det er med skrekkblandet fryd de satt der og leste i dag.

 

Salt hadde hele labben i munnen omtrent…Bet negler… Hva kunne vel ikke skje med den gale katta Tom i nærheten..
De kan jo ikke lese så særlig godt…Så det tok litt tid før de oppdaget at bladet er opp -ned…

 

 

 



Men til slutt fikk de taket på det, og jeg skjønner nå, etter å ha lest bladet selv, hvor det er de finner ideene til alle rampestrekene sine ..
Men i dag har de da vært rimelig greie selv… Og nå skal det jo trekkes vinner av kalendergave her. 
Og i dag er det Pepper sin tur igjen til å trekke vinneren og han har gledet seg veldig altså…Han er superklar for oppgaven…

 

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

<a href=

Nissen var så klart:

 

<a href=

 

 

Og i hjertet sto det

 

 

Og denne unge mannen….

 

 

 

…så du vel at var den noe eldre…

 

 

 

Og nå er Pepper superklar!!

Han spoler i vei nedover i lua så fort som bare det!!

 

 

Han sleper og drar, og jeg hører han krafser….og til slutt….kommer han opp igjen, med en kjempefin lapp!! Han rekker den fint til meg!
“Frodith, nå har jeg funnet en fin en”...


Og på den lappen står det skrevet:

 

Hurra!! I dag ble det deg, Minrefleksjon! Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper var så flink med trekkingen.
Nå håper jeg du blir riktig så glad! Gaven sendes i morgen den dag, eller så fort jeg får navnet og adressen din i det minste  <3

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro!

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 7 i morgen tidlig,kl 7-tida, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til vinneren av luke 6. I går gikk dagen i fra meg- Kristoffer hadde bursdag og jeg var hjemme og skulle gjøre i stand til familien kom på is og kaker, så jeg rakk ingenting- annet enn å bruke opp alt varmtvann på en 200 liters tank 😛 ha ha.. Snakk om å være glad i å vaske 😛

    2. JA det kan være skummelt med selv tom og jerry..hihihi..herlige rotter…Gratulerer til den heldige vinneren..jeg prøver igjen i dag jeg! ha en god dag!

    3. Gratulerer til dagens vinner! I dag rakk jeg ikke innom før etter fristen, så jeg får skjerpe meg i morgen. Har tidligvakt så det blir nok ikke før etter jobb. Har endelig klart å kjøpe et par julegaver…som jeg besørger til ungene fra både min mor og svigermor. Min egen handling blir nok på kveldstid i neste uke 🙂 Klemmer <3

    4. Flinke Frodith. Tenk at du klarer å gjennomføre adventskalender i år også. Jeg er imponert, vet du det. Hvor mange år har du gjort dette nå. Gratulerer til vinneren også. Klarte ikke det siste spørsmålet i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg