Mange måter å komme i litt julestemning på… :-)

Det siger på med litt julestemning her også… På forskjellige måter…
Jeg har fått gaver i posten!!! Til MEG!!

Fra Tone- Fru Vinningland

Hun er verdens søteste 🙂 Sender meg julegave og alt!! Og jeg har IKKE tittet på den…Men den står ved sidene av meg hver kveld, på sofakanten, og jeg er VELDIG nysgjerrig!!
 
I kalender hos Tante Jul vant jeg brente mandler, med tandori-smak!!
De kom i dag, og FORSVANT nesten helt i dag… NÅ nettopp 😉 NAM-NAM!!
 
Og i tillegg har jeg fått en pakkelapp på noe jeg må hente på posten!! Er det noe rart jeg er i julestemning?

Men nå er liten sak du selv kan komme i litt julestemning av. I morgen tidlig trekker jeg dagens kalender -luke, og legger ut en ny . Skal bare sove litt først 😉

 

 

#jul #julegaver #premie #adventskalender #mandler #pakkelapp

8 kommentarer

Siste innlegg