Kan du hjelpe meg litt? :-)

Ja… det er ikke noe sånne avanserte greier, og det tar deg ganske kort tid.. 
Men det har seg altså sånn at ting ikke er så greit om dagen, uten at jeg vil gå noe nærmere inn på hva. Men jeg har tenkt å befinne meg her i pysjen, i sofaen, i leiligheten, sammen med Hr Frodith. DET er planen. 
Og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp. 

Jeg trenger noen tegneoppdrag igjen. Du som kjenner meg vet jo at jeg tegner i Paint, og at jeg tidligere har hatt en tegneutfordring til meg selv. Eller det vil si: Leserne mine laget oppdrag til meg, som jeg skulle tegne. Det kunne være et ordtak, eller et uttrykk, eller rett og slett noe du hadde lyst jeg skulle bryne meg på. Og så tegnet jeg da, og la ut her på bloggen. Du kan se et av tegnebidragene fra forrige gang HER. eller HER
 


 

Men nå trenger jeg altså noen NYE!

Så om du er ferdig med å spise riskrem og ribbe for noen timer, kan du gi meg et tegneoppdrag? 🙂

 

 

 

#tegning #utfordring #oppdrag 

50 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Det kan hende den kommer på Tone sitt oppdrag, om å pakke ned julen. Jeg legger ikke inn flere nå 🙂 Skal på landet og har ikke særlig nett der.. Bare mobildata

    2. Hanne Beate: Kjempekoselig å få flere lesere. Men ser ut som det blir litt begrenset med lesere når man ikke har sånn “nisje” – blogg. Mat, mote, barn, håndarbeid.. Hvis man er mer spredt i temaer kommer og går leserne mer, men en liten gjeng er trofaste 🙂 klemmer <3

    3. Så bra! 🙂 Jeg syntes flere burde få opp øynene for bloggen din, for du skriver så bra og finner på så mye gøy for leserne dine. <3 Du trives kanskje best med å ikke være en sånn stor kjendisblogger, men litt flere lesere fortjener du. 🙂

    4. Ja, det var ei som spurte hvilke favorittblogger vi hadde, og da nevnte jeg bl.a. deg. Hun som spurte ville lese noen andre blogger enn de mest kjente. Håper det var greit. 🙂

    5. Hanne Beate: Takk for oppdraget, det skal jeg få til 🙂 Er det du som har nevnt min blogg på Kvinneguiden, i en kommentar? Anbefalt den? 🙂 Jeg har litt ekstra besøk i dag for å ha blitt nevnt der.

    6. Hm, dette var ikke lett og du har jo fått så mange fine oppgaver. Jeg må gi deg en oppgave jeg også, så hva med å tegne et landskapsbilde med hus og trær. Lurt å få tankene over på noe annet. <3

    7. Håper du har en finere dag i dag.. Ser du har fått så mange oppdrag.. at jeg velger å se hva du får ut av dem …:)) Fine bilder av deg <3 Klem fra Mjøndalen <3

    8. karidansen: En fantastisk herlig oppgave 🙂 Jeg MÅ få til den 🙂 Jepp, der sa du det, hjelper ikke å sitte å tenke på det hele tida, så da får man sysselsette seg litt.. Det har min MOR sagt 🙂 Lært av henne.. Kos deg i julen Kari <3

    9. Tone V. Vinningland: Den skulle gå fort 😀 Ha-ha..jeg har jo ikke noe oppe til jul… Neida..jeg har en ide, som er mer generell, på akkurat ordlyden 🙂 Den blir fin 🙂

    10. Elevele: Ååå, det var veldig fin oppgave 🙂 Jeg ser for meg pingvinen allerede 🙂 Skal prøve på den altså 🙂 Tusen takk for oppgaven 🙂 Klemmer <3

    11. Håper ting blir bedre snart <3
      Jeg skulle litt å sett et flott tegning av en Pingvin som møter en ny venn (en annen pingvin, eller en isbjørn, eller kanskje en sel) for første gang <3

    12. Jeg er fascinert av motene i mellomkrigstida. Kan du tegne ei dame som kan passe inn i epoken mellom 1920 og 1940? Gjerne litt vampete og rampete – med sigarett med munnstykke. Kanskje kommer det til og med noen fine røykringer ut av munnen hennes, og hun har et skjelmsk, ertende blikk!!(Men hun skal ikke virke vulgær – bare skøyeraktig og litt fandenivoldsk!) Jeg VET at du klarer det, for du har tegnet noen herlige damer før! Det er bra å finne på noe så man får tankene litt vekk fra det som er leit. Det blir ikke bedre av at man tenker på det hele tida, så da må man finne på noen avledningsmanøvre for seg sjøl! <3

    13. Kos deg i pysj-modus..det kan være balsam for sjela, det <3 ..og hmmm..siden du nå har så mange, rare utfordringer - så vil jeg henge en knagg på en av de, og si at jeg tror du kan få tegne Frodith som poserer i yoga-posisjonen "the frog" for meg, tji-hi 😉 Klemme-klemz <3

    14. Det kan godt hende at det var mus som bodde i votten, jeg har ikke lest den historien på lenge (men sangen om den grønne votten surrer litt i hodet mitt). Tegn akkurat sånn som du vil, bare vottene er med 🙂

    15. margarites: Å ja..jeg trodde det var mus som bodde i den grønne… men det var kanskje feil 😀 Men det viktigste er VOTTER…og muligens noen dyr…Skal se hva jeg vår til med votter 🙂

    16. Ja jeg husker Den grønne votten, og Skinnvotten som er en annen fortelling vi har hatt mye fokus på for ungene nå i desember. I den votten flytter det inn mange dyr… I Prøysen sin historie havnet vel votten som hjerte hos en snømann…eller husker jeg helt feil?

    17. Ta det med ro, senk skuldrene og gjør det som er best for deg! Og romjulen er helt klart en tid hvor man med god samvittighet kan holde seg inne og på sofaen, uansett hva grunnen er. God bedring til deg. Og tegneoppgave eller utfordring skal du få….hva med å tegne strikkevotter 🙂 Jeg har fått garn og mønster av sjefen min og har begynt å strikke på det nemlig. Om vottene skal være bare votter eller om de har falt ned i snøen i skogen eller hva som helst er opp til deg 🙂 Juleklem <3

    18. Etdiktomdagen: Ja, litt sånn på HUSKEN skal jeg gjøre det 🙂 Takk for oppdraget 🙂 Ja, deilig med pysjdag i slitne tider 🙂 Og GOD pysj som jeg har fått av Hr Frodith 🙂 Klemmer <3

    19. Min matgale verden: Ja, den er fin 🙂 Skal nok ta fatt på den snart 🙂 Og nå har jeg jo bakt ferdig 😀 Kjempegode, spesielt til frokost 🙂 Kos deg masse <3

    20. Uff..så trist at alt ikke bare er bra..men sånn er det…Livet tar ikke hensyn til høytider og fridager…Håper alt ordner seg…og du må ha en riktig god pysjedag! et oppdrag…hmmm…Sitat av mor teresa:
      Av og til tror vi at det vi gjør, bare er en dråpe i havet….Men havet ville vært mindre uten den dråpen…. Ha en god 2.juledag!

    21. Mornings! Klart du skal få utfordring: “Red`s on the run” Og den kan du jo virkelig tolke herfra til evigheten og akkurat som du vil! Kos deg på sofa. Jeg baker rundstykker og skal snart ut i snøen med Bonnie, kosedag på min måte 🙂 klemmer<3

    22. god morgen,det kan høres ut som att sofaen kan være en god venn i dag for deg ja ,uansett hva det er så sier jeg god bedring :=)
      du skal få et oppdrag med meg :=) jeg fikk en 3 D Penn i julegave,jeg har planer om å lage kjøkkenstoler til dukkehuset mitt ,da trenger jeg hjelp til å tegne en fin kjøkkenstol jeg kan kopiere ,hadde vært kjekt om du hadde en fin ide til den stolen :=) har du så kopierer jeg den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg