I pysjen..


Ja…jeg befinner meg fremdels i pysjen… 
Ikke det at jeg sover så himla mye om dagen… Og ikke det at jeg har på SAMME pysjen…for det har jeg ikke …Jeg har kjøpt flere like..Faktisk 3 helt like sett. Fordi jeg elsker å vasse rundt i så myke klær etter arbeidstid. Og dette settet fra H & M synes jeg ikke ser SÅ “pysjete” ut..:Så jeg kan tusle meg en tur i butikken i det, uten at noen lurer FOR mye..
Så når det plutselig var salg på dette, 100 kr settet, så MÅTTE jeg jo kjøpe flere!!

 


Jula ble absolutt ikke som forventet, men det ser ut som at ting blir litt lettere framover nå 🙂 

 

#pysj #hverdagen #livet 

30 kommentarer
    1. maiken: det synes jeg også, men den er tynn. Men jeg har godt i butikken med en lang genser over i den altså 😀 Det har vært sykdom i familien, så hadde ikke mulighet til å stoppe opp… Men nå er det kommet til en liten løsning 🙂

    2. Pysjen så ut som en kosedress og ikke en pysj. Jeg har helst tynne bukser som ikke strammer noe sted , på meg inne, og en god t-skjorte. man venner seg til…:) Håper det går bedre etterhvert med deg og husk på det med å stoppe opp og vente på sjelen…..

    3. Nå som det er jul går jeg i morgenkåpe og pysj til langt på dag jeg også. Det er avslappende, men når tirsdag 02.01.2018 kommer da er det slutt på late julemorgener 🙂
      Jeg synes det er kjempeherlig å ha på meg pysjen min om kveldene når jeg er ferdig med alle gjøremål, og da koser jeg meg under pleddet i sofaen med en god kopp te 🙂
      Ønsker deg en kjempefin ettermiddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Eva: Dette settet var det beste jeg har sett 🙂 Det er liksom litt genser og tigths-aktig, bare enda mykere 🙂 Høy trivselfaktor her også nå 😀 Klemmer <3

    5. Så godt å høre at ting kanskje blir litt lettere fremover…det er BRA! nytt år, nye muligheter…Deilig å gå i “pysj” jeg har mest kosebukser og gensere..også for da kan man traske ut i det også…hihih..Beste som finnes og komme hjem i fra noe og skrelle av seg olabuksa og komme seg i kosebuksa….Du må kose deg videre! klem fra meg!

    6. Jeg foretrekker også myke klær når jeg skal slappe av hjemme <3 Og pysjen din så riktig kosete ut 🙂 Jeg har ikke hel pysj, men har pysjbukse, og bruker det gjerne til en myk jumper eller t-skjorte 🙂
      Her er det vedfyring for alle penga. Da er kosetrivselen på topp i stua mi 😉
      Klemmer <3

    7. Fin pysj det der ja. 😉 Og det er godt å ha slike “late” dager i jula. Selv går jeg i en god og myk joggedress…da koser jeg meg. 🙂
      Håper du får noen gode dager fremover. Klem fra meg <3

    8. Tenk om man kunne gått rundt i sånne myke klær hele tiden. Jeg hater strømpebukser i nylon, så det blir minimalt med skjørt og sånn hos meg, – med mindre jeg kan gå i tights da. Så bra at ting har begynt å ordne seg. <3

    9. annebe: Ja, denne likte jeg både av utseende og mykhetsgrad og pris 🙂 Ja, nå blir det litt orden på ting 🙂 Kommer på bakrommet en snartur 🙂 Klemmer <3

    10. Marit: Jeg er mer varm av meg, så trenger ikke så mye varmegreier, men MYKT er et must 😀 Håper du finner varmen til slutt 🙂 Ja, fin pysj. Og 100 kr settet er veldig greit 🙂

    11. Deilig å gå rundt i behagelige klær..og den kosepysjen der var jo veldig fin også da :)) Bra ting ser ut til å “gå seg til” hos dere … Klem til deg <3

    12. Er ikke i pysjen, men ligger oppå det elektriske varmeteppet, under pelspleddet med digre duntøfler utenpå ullsokkene.. fyrer i peisen, varmepumpa står på – og jeg er som en istapp!! Ikke er det særlig kaldt ute heller. Jaja… romjulsklem til deg. Godt det går bedre. PS. Synes pysjen var fin jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg