Livet – på “repeat”…?

I fjor, i januar, omtrent på denne tiden hadde jeg en formening om hvordan 2017 ville bli… Så da laget jeg disse rutene under her…
Og jeg kan bare herved skrive under på at året BLE omtrent sånn! Betyr det at jeg er spåmann eller synsk eller noe? Nei, langt i fra.. Fordi jeg tror nemlig 2018 vil bli noe i likhet med dette også 😉

 

 

 

 

 


Ja…slik tror jeg at livet vil bli…også i 2018, og jeg er glad for at det er LITT forutsigbart jeg… 🙂

 

 

Ha en strålende flott hverdag <3

 

 

#livet #hverdager #gjentakelser #oppturer #nedturer

38 kommentarer
    1. wenchepia: Det var en lur måte å si det på, gå å legge fra seg noe rett nedi der 🙂 Ikke gå HELT ned 🙂 Bra <3 KLem til deg også <3

    2. Marit: Ja, det er viktige greier det du sier der, sett på et stengsel bak deg der, det er om å gjøre å ikke la seg gå helt ned der.. 🙂 Men heller prøve å gå oppover, uansett 🙂 God fredag til deg også 🙂

    3. Jeg håper det vil bli slik for meg også… og ikke flest nedoverbakker i år igjen! Men tror faktisk jeg allerede er kommet litt opp i trappa i forhold til i fjor på denne tia. Så tenker jeg setter opp et stengsel bak meg nå, sånn at det bare kan gå en vei: oppover! 😉 God fredag!

    4. Den var fin,Frodith!! :)))
      Ser ut til å passe fint for alle år den der,belyser liksom alt ved livet<3
      Lurer på om jeg i år skal snekre noen hyller til min kjellertrapp... kan jeg liksom bare gå noen trinn ned og legge fra meg ting ;))) og ikke helt ned 🙂 god helg og klem til deg <3

    5. Ja man får som regel både fine og vanskelige opplevelser hvert år.. fint å kunne finne glede i små, nære ting.. <3 Tegningene er så søte og forteller mye.. og sammen med orda blir det viktig "visdom"å ta med videre.. Fredagsklem <3

    6. Mariann Sæther Tokle: Nei, kjellerturene vil ikke jeg ha heller, men de kommer de også.. Så mye vet jeg.. Men kan jo bare prøve å snu halvveis ned trappa 🙂

    7. Helge: Håper du får deg noen fine skiturer da 🙂 Ikke noe bra at du har motbakke nå, men håper det løser seg snart 🙂 Ha en fin dag 🙂

    8. Hanne Beate: Ja, det er akkurat sånn, og det skjer om igjen og om igjen..Så man blir jo vant til en del ting etterhvert, samt NOEN overraskelser kommer det jo 🙂 Og det er bra 🙂

    9. Toril sin hverdag med musikken: Ikke sant, det er litt sånn det er…litt av hvert, og om igjen og om igjen 🙂 Men noen små piff innimellom 😀 Ha en fin helg du også 🙂

    10. lulltove: Egentlig lite mål, eller forsetter, men jeg vil gjerne reise litt mer. Små turer hit og dit er nok, langhelger, 4-5 dager hit eller dit. Være ute å gå turer og ta bilder, helt enkle ting. Mer enn nok for meg. Og ha det så hyggelig som jeg kan her og nå 🙂 Klem <3

    11. Du er god du Frodith 🙂 Flink til å formidle med bilder og tekst 🙂 Har du satt deg noen mål for 2018? Noe du drømmer om og har lyst til å få eller oppleve? Klem LT <3

    12. Ja, det er sånn for alle at vi opplever både opp- og nedturer i livet, og for de fleste er det jevnt fordelt. Når man har hatt det vanskelig en stund, så ser det ut som det er ordnet slik at man skal få det bedre. Ønsker deg en fin dag med oppturer! <3

    13. Man må dagene som de kommer. Som alltid før kommer det motbakker, gode dager, dårlige dager, ting som går dritt på en fin dag. Men av erfaring takler man dette bedre og bedre og kan til en viss grad forebygge litt. Akkurat nå går det litt i motbakke for min del men etter regn kommer sol. Elelrs håper jeg det blir litt kaldere slik at noen skiturer blir fakta. Snø er det nok av – deilig med en normal vinter igjen. Ha en fin dag.

    14. Det er noe trygt og godt over det forutsigbare også da 🙂 Og så må man jo ta det uforutsigbare når/om det dukker opp 🙂

    15. Jeg tror dette er en fin måte å se det nye året på, for det er jo det som er livet. Opp- og nedturer. Dager med sommerfugler i magen, og sang i stemmen. Og humper i veien. Man kommer ikke utenom tror jeg. Håper du har en fin fredag, og får en fin helg 🙂

    16. Ja det “favner” vel livet det der…opp og nedturer, humper og trapper ned til kjelleren..Håper du får et godt og knirkefritt nytt år! ha en god dag og helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg