Alle gode ting er 3

Ofte er det 3 som gjelder. Spesielt når det er gode ting..Kinder-egg og sånt.. Men det kan også gjelde på en del annet. Denne “ 3 -av- hvert-saken” fant jeg hos Victoria, og jeg regelrett “rappa” den derfra..Men selvfølgelig med MINE svar da 😉

 

3 TING JEG OFTE TENKER PÅ

– At det snart er vår og sommer

– Sjokolade

– Blogging

 

 

3 TING JEG KAN

– Tegnspråk

– Undervise

– Tegne

 

 

3 TING JEG BURDE

– Støvsuge huset

– Vaske huset

– Kutte ned LITT på snopspisinga

 

 

3 ØNSKER

– Å få fornyet leiekontrakten

– Å lære meg å senke skuldrene foran nye oppgaver på jobb

– At jeg og alle jeg kjenner får et godt år

 

 

3 TING SOM STRESSER MEG

-Prate i store forsamlinger

– Uforutsette ting på jobb (som det er mye av for tida)

– Tekniske “greier” som det kreves at jeg skal kunne

 

 

3 TING JEG BLIR ROLIG AV

– Tegning

– Blogging

– Gå-turer med gode venner

 

I morgen håper jeg på en lang gåtur, med en eller annen 🙂 

#fakta #hverdagen #personlig 

11 kommentarer
    1. margarites: Masse god bedring til deg <3 Ikke gøy å være syk så lenge 😮 Jeg må gå alene i morgen tror jeg, men det går jo greit det også 🙂 Klemmer <3

    2. Her var det mange flotte 3 ting som… Håper du får en fin tur i morgen. Deilig å gå tur sammen med noen. Jeg håper også på en tur ut i morgen, for nå blir jeg snart gal av å bare være inne. 10 dager med influensa får holde! Kan ikke huske å ha vært syk så lenge før, men nå er det nok! Klemmer <3

    3. Hei Frodith, dette var fin oppdatering 🙂 Det er iallefall fint å være bevisst på styrker og “svakheter”, og alle kan ikke være like på alt. Tenker man utfyller hverandre når man jobber sammen med andre. Det man må lære, det lærer man uansett om det tar litt lengre tid..

    4. Jeg vurderer å rappe denne “Challengen” jeg også. Sånne ting er gøy 😀 Fine svar også fine bilder av deg!! Jeg også tenker mye på at det snart er vår og sommer. Herlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg