Spillopper i svart

 

Siden jeg er  Peter Pans vikar om sommeren,( eller Frodith Pan om du vil), så valgte jeg skyggebilder for å tolke Natheless sin farge-foto-utfordring. Jeg elsker å leke meg med skygger om sommeren. Så fort snøen har gått, og det dukker opp litt sol, så er jeg i gang. Hopper og spretter hit og dit, utfordrer meg selv på å finne ENDA rarere skygger.

Hver sommer har jeg Skygge-foto-utstilling i Galleri Frodith. Galleri Frodith er mitt lille virituelle galleri her inne. Sjekk kategoriene: “Galleri Frodith”, eller “Peter Pan-utstillinger i Galleri Frodith” hvis du lurer.

Denne gangen var fargen SVART hos Natheless, og det finnes ikke noe svartere enn skyggene på en lys sommerdag. Så her er min løsning. Gleder meg til sommeren igjen! 

 

 

 

 

 

 

 

 

#foto #skygger #svart #fargeutfordring #peterpan #gallerifrodith

30 kommentarer

Siste innlegg