Hei-hei

I dag blir en fin dag!
Her er koselige ting på programmet: Først en tur til mamsen sammen med søsters. Det er ALLTID koselig. Og vi har litt overraskelser i veska så klart. 

Så med litt lurt glimt i øyet og skakk-klipt lugg er jeg på vei ut i verden.

 

I ettermiddag skal jeg på Grease-musicalen som går i Oslo nå, sammen med venninnen min <3
Det er vel ikke akkurat John Travolta i hovedrollen her i Oslo, men som skikkelig Travolta -fan er det han som får gjøre reklamen her inntil jeg eventuelt får tatt noen bilder 😉

 

Ha en strålende lørdag du <3

 

 

#lørdag #besøk #musical #grease

15 kommentarer
    1. Håper du har hatt en kjempefin lørdag, og at du og søsteren koste dere sammen moren din 🙂
      Målet er å reise til Oslo for å se musikalen jeg også i løpet av våren! Jeg har satt et par venninner på saken med å skaffe til veie billetter til forestillingen 🙂 Du for fortelle hvordan musikalen var. Jeg regner med dere koste dere 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Søte deg med fin lugg..ser ikke at den er noe skakk jeg da.. :)) Håper det var hyggelig på besøk hos mammaen din.. <3 Gøy med musical ...likte godt filmen i alle fall ..kos deg masse :)) Har fått premien og lagt ut noen bilder..takker så mye :)) Klem <3

    3. Husker den filmen med herlig musikk med alt fra klinelåter til rock. Ser slutten av Birken før jeg skal på kiwi, ellers er det masse støv i leiligheten som sola avslører. Men har alt vaska tøy og rydda før en oppvask venter. Ha en fin dag.

    4. Ååå så koselig med grease! Det var min favoritt når jeg var ung..Ja vi er jo samme alder..så er kanskje ikke så rart…grease feberen!! hihihi.. Kos deg hos mor, og ha en riktig god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg