I silhuettenes rike

Livet i skyggen kan være ganske ensomt…
Men livene til min kollega og meg i silhuettenes rike er langt fra ensomme om dagen.
Dagene er fulle av sprelske skygger fra både små og store. Og vi fant ut at når vi nå en gang hadde laget denne “skjermen” til Silhuette-spill og sirkus-uke (neste uke), så benyttet vi den like godt til ALLE ukene vi hadde på rappen nå. I drama og rytmikk. 

Uken som har gått har vi hatt ungdommer inne på deltid. Tema: Internasjonal uke. 
Hva er vel mer logisk enn skyggespill fra forskjellige land i drama da? Ikke vet jeg….
Kule cowboyer og sarte forfinede kinesiske damer i tradisjonelle kostymer fløt stille over lerretet, både i små og store størrelser. 
Under ser du en liten smakebit, og i morgen blir det antagelig en liten film å servere dere, som vi har laget 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#skygger #silhuetter #skyggeteater #kunst

10 kommentarer
    1. Jernbanefrua..: Joda, jeg har min egen stil, og har vært Frodith Pan (Peter Pan) i mange år, og det er kanskje litt nisje. Og hvertfall er det sånn jeg liker det. Men det er ikke “nisjete nok” til å trekke hundrevis av lesere slik f eks matblogger med oppskrifter gjør, håndarbeidsblogger etc gjør. Men det er ikke så farlig, jeg koser meg med det jeg gjør og er stolt av min blogg, så får det heller være litt få lesere da 😀

    2. Så festeloge og fine skygger :-)) Tenkte litt på en kommentar, og jeg tenker at kanskje disse temaene er din «skjulte» fine nisje?! Skygger, dansene med fingrene – alt dette fine, magiske og flotte jeg leser hos deg <3 Håper kvelden og natten er god :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg