Frodith finner “film-foten”….;-)

Ja…jeg vil vel ikke love at jeg er verken en ny Steven Spielberg eller en ny Martin Scorsese. Og å si at jeg har “film-foten” er kanskje å overdrive bittelitt. Ikke er det jeg som filmer eller redigerer heller. Men det er jeg som regisserer mye av det hvertfall. Jeg er rekvisitør, kostymedesigner og innimellom litt skuespiller… Og det viktigste av alt: Jeg elsker å holde på med dette. Sånn sett er FOTEN helt riktig uttrykk å bruke..
I tillegg har jeg klart å legge en film INN i bloggen. 

 

Har du ikke sett filmen sier du? 
Vel, trykk på bildet så kommer du rett til filmen.

Og skulle du lure på noe om hvordan man får filmer INN i bloggen  så hjelper jeg gjerne.

Men ikke akkurat NÅ, for nå er jeg i bursdag og spiser kake… 😉

 

#film #silhuetter 

5 kommentarer
    1. Lær meg gjerne hvordan man får til å sette inn film på bloggen :-)) Dette med skygger er du virkelig god på, kjempemoro å se 🙂 Håper kaken smakte – og laget behager. Kos deg 🙂

    2. Herlige du… plutselig så er du der. Finnes mange katagorier innen film. Og kombinasjon av uttrykk uten ord og som skygger er jo utrolig fasinerende 🙂 Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg