Fasinerende :-)

 
 
Jeg er veldig fascinert av skyggespill eller silhuette-teater, som du sikkert har forstått 😉 Og nå har jeg holdt på i tre uker med å lage småtterier bak en bitteliten skjerm. Siste gang blir på torsdag…For en stund hvert fall.
Jeg vil gjerne lære mer, så om du har noen “kurs” å anbefale, så er det bare å si fra.

I mens får jeg bare titte på disse videoene, og planlegge neste år med drama og rytmikk som fag..Videoen under her er ganske så fascinerende også.

 
 

#kunst #skyggeteater #silhuetteteater

2 kommentarer
    1. Veldig fascinerende! Etter å ha lest bibelen mange ganger, så jeg at det var historien om moses fra bibelen, hvordan han befridd israelittene fra Faraoen, delte havet og han fikk de ti budene også videre. Veldig fint laget:)
      Takk for at du delte:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg