Travelling lunetics..

Ja… av og til…eller faktisk mye av tiden, er vi litt vill og gal..Særlig når vi kommer sammen, Kjersti og jeg.. Det er svinaktig moro, når man har en ved sin side som trigger litt av galskapen i en.
Timene flyr som jeg har skrevet før en gang: Som Ussain Bolt på speed..

 

 

Vi har fått gjort det meste på denne turen, lekt, spist, trimmet, skravlet, badet: både i sjø og i badekar, tatt maske, kjørt pariserhjul, kjørt tog og shoppet fine ting..

 

Nå vender vi nesen hjemover, hver vår vei…Kjersti og jeg… Men det er fantastiske minner jeg har med meg..Så kan jeg sitte tankefull i vinduskarmen hjemme i stedet for..å tenke tilbake på deilige dager i Polen.

 

Vi snakkes om litt…Nå kommer taxien og henter oss..

 

 

#tur #Polen #hjemreise #vennskap #galskap 

19 kommentarer

Siste innlegg