Tid for “mentale perlekjeder og foldeskjørt” igjen ;-)

 

Ja…da var det tid for perlekjeder og foldeskjørt igjen!!
Nå er det DEN tida på året…
Ja…ikke at jeg helt bokstavelig talt ikler meg foldeskjørt og perlekjeder. Det er mer enn snakkemåte… For hvordan man FØLER seg, når man sånn innimellom må ta på seg “maska” som veldig formell og “skikkelig”..
Så derfor uttrykket “mentale perlekjeder og foldeskjørt”. 

For jobben min består jo også i å reise rundt og informere, veilede og lage avtaler med skoler rundt i kommunene. 

Så i virkeligheten ser vi jo egentlig ganske vanlige ut..når vi reiser rundt sånn…

 

Og jobben kan jo ikke BARE bestå i å løpe rundt å leke sirkushest eller klovn heller… 😉
 

 

For jobben min er allsidig skal jeg bare fortelle deg. Og jeg kan ha mange utrrykk og stiler i de ulike sammenhengene…
Men DENNE er sjelden en av dem… Det eri i tilfelle BARE på moro ;-D

 

 

 

#møter #jobb #formell #stiler #klær

17 kommentarer

Siste innlegg