Dagens skrytepave- del 2

Ikke måte på skryting her i dag liksom!!
For jammen meg skal jeg ikke føre en ekstra ting på listen over gode egenskaper jeg har. 

Du som har vært innom morgeninnlegget mitt har jo fått med deg at jeg skrøt vilt og uhemmet av egenskaper jeg mener å inneha. For jeg mener nemlig at man skal ha lov til og BØR skryte litt av seg selv innimellom.
Det betyr overhode ikke at man tror man er BEDRE enn andre! Det betyr bare at man vet sin egen verdi, og det er viktig å se sin egen verdi. God selvtillit er ikke å forakte. Og det er faktisk ganske nyttig også, i samvær med andre, å like seg selv. Liker man seg selv er det lettere å like andre også faktisk.

Men altså: 
I dag har det kommet mange innom meg, og nå skal jeg jammen meg skrive på listen over gode egenskaper jeg har,  at jeg er LUR også. LUR på en snill måte så klart…. 
For da jeg oppfordret folk til skrive hvilke gode egenskaper de hadde i kommentarfeltet mitt, så var det jo ikke for å glede MEG egentlig. Men det var jo for at folk skulle sette seg ned å tenke gjennom litt hva de er godt til, hvilke fine egenskaper de har. 
Vi går jo rundt alle mann med masse fine egenskaper, men hvor ofte sier vi de høyt? Eller tenker gjennom dem?

I dag “måttte” du…He-he…Så derfor føler jeg meg LUR. 
I dag har kanskje mange gått rundt med en ekstra fin følelse i magen. Fordi de satte  fokus på sine fine sider, sine gode egenskaper, noen helt fra mårran av til og med… 🙂 

Takk for at du tok deg tid til sette deg ned, tenke igjennom hva du er flink til og for at du vågde å fortelle det til meg <3

 

 

#egenskaper #ros #skryt 
 

10 kommentarer
    1. Hihi, ja du er en luring du, og takk for det! <3 Dagen ble mye bedre når man tenkte igjennom hva man er flink til, og sånt bør man minne seg selv på ofte.

    2. Slike innlegg er gode, herlig å tenke litt over ting en til vanlig ikke tenker så mye over – men som er fantastiske tanker 😉 Hehe. Er nok drillet på å tenke de tankene fra før, men moro lell :-)) Håper du har en finfin start på dagen :-))

    3. Likte innlegget ditt jeg, i en hektisk hverdag med alt som skal skje og man føler man alltid må være en del av det riktige samfunnet så er det vanskelig å skryte av seg selv! 🙂 Så tusen takk for at du fikk meg til å sette meg ned i dag så jeg fikk tenkt over mine fine egenskaper og hva jeg er flink til <3

    4. Så fint at du også er lur. I dag har jeg vært skrekkelig flink. Jeg har gitt bort 3 banankasser med skjønnlitteratur som jeg har dratt med meg i fra alle plasser jeg har bodd. Fra den spede begynnelse jeg begynte å samle bøker. Jeg føler en blanding av tristhet og glede. De er veldig utlest, de har bare samlet støv i de siste 15 årene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg