Livet smiler, og jeg også


 

Av og til får man verden litt i hodet som du vet. Ingen er forskånet fra det. 
Ikke en gang jeg, som faktisk har en rimelig lett psyke. Jeg klarer for det meste å vri og vende på sure dager, og få de til å ta form som ganske fine likevel. Det handler om hvordan fokus jeg har, og hvordan jeg VIL ha det. Mye gjøres “mellom øra” når det gjelder å kjenne på følelsen av glede og lykke.

Men av og til blir det NOK også for meg. Av og til er det bare ikke MULIG å snu en mørke-grå-dag, med bare vondt innhold, til å bli en FIN en… Og jeg fikk liksom min dose med dette for noen uker siden. LIVET skjedde liksom…Og det med et spark bak så det sang. 
Når det er vondt for folk jeg er glad i er jeg liksom helt maktesløs..

Heldigvis har ting snudd igjen. Mulig jeg er født under en lykkestjerne eller noe. I hvert fall skinner det litt rundt om kring nå, om det kommer fra stjernene eller ei. 
Ting ordner seg, og jeg er absolutt ikke maktesløs når det gjelder å gjøre både mitt og andres liv en smule bedre. Livet smiler, og det gjør jeg også. 
Ting ordner seg for snille jenter, er det ikke det de sier? 😉

 

 

#livet #smilet #glede

31 kommentarer

Siste innlegg