Når man finner en lekeplass for voksne…. ;-)

Når man finner en lekeplass for voksne, da blir Frodithen glad…Vel, det er ikke sikkkert at den ER for voksne…Men den passer like bra for meg som for barn hvert falll. Det skal jeg bare ha sagt..

Jeg ble så klart ellevill! For Mammaen til LIlle Supermann vet godt hvor glad ejg er i prøve sånne ting, og hun har ikke noe i mot å ta bilder av meg mens jeg leker…tvert om…Så da blir det moro 🙂
 

 

Så i vind og sol på Bystranda Lekeplass, fikk jeg mulighet til klatre og kose meg mens jeg viser fram den nye buksen min jeg shoppet i går på en veldig “naturlig” måte….

 

 

Bukse, smalstripet, capri, med legg og knyting i livet, i mykkt tightsliknende stoff: Kjøpt hos Only 
Topp,turkis, med blonder nederst,  med åpen rygg og knyting bak: Kjøpt hos Lindex

 

 

 

 

 

Nå er vi klare for gåtur i “det grønne” og mer shopping. 

Ha en fin dag så lenge <3

 

 

#klatring #lek #klær #outfit #moro

17 kommentarer

Siste innlegg