Surfing Frodith og grafittien

Hva er det Krisitansand IKKE har?? Jeg bare spør!! For jeg har ikke vært borti mer variert by. Skog, sjø, strand, shopping og en HAUG lekeplasser for voksne. (Noen mener de er for barn….Pøh!!)

Vi fant så klart et sted fullt av grafitti også. Herlige, fargerike, og omgitt av klosser og gripetak, klatrevegger rett og slett… Og midt i all grafittien var det et surfebrett. Og det kunne jeg jo ikke la være i fred så klart…

 

Balansetrening…?

 

 

Nå venter jeg egentlig bare på vannet…:-D

 

 

Hjæææælp!! 

 

I dag drar vi hjemover, 5-6 timer på buss..Ja-ja..hjem kommer jeg hvertfall. Og nå er det bare EEEEEN uke igjen til ferie…

Har du ferie snart?
Er det mye grafitti der du bor?

 

#grafitti #klatrepark #balansetrening 

16 kommentarer
    1. herlige bilder av en leken frodith,dette må jo være kjekt for mange ,fine grafitti var det også :=) her finnes ikke en eneste grafitti,men hadde jo vært artigt å ha en på kaihuset vårt da ,eller en granne har tegnet på fjøsmurane sine da,det er et helt eventyr på dei veggane :=) men ferie,det har ikke mannen før om 3 uker

    2. Flott vegg og fine konsentrerte Frodith…stilige bilder ble det :)) Så bra dere har kost dere og sett mye fint… Klem og fin kommende uke til deg <3

    3. Lekeplasser er for alle dem som vil bruke dem – uavhengig av alder 🙂 Var det vanskelig å holde balansen på det surfebrettet eller? Jeg har to uker på jobben igjen, eller 9 arbeidsdager så er det ferie 🙂 Gleder meg til det, og vi drar fredagen herfra med båt. Det er en behagelig start. God tur hjem. Klemmer <3

    4. Hihi, det ser ut som om dere hadde en super tur! Og helt enig, lekeplasser kan jo ikke være bare for barn? Det står jo aldri noe skilt om det når man går inn på en lekeplass 😉

    5. Får litt sånn “småanger”,, vi har jo vært fem turer i alle fall til Kristiansand. Med hvert barnebarn når de fylte 4 år. Men da var det dyreparken og Sabeltann som stod i fokus.. Helt tydelig at vi har gått glipp av mye artig og vakkert inni i byen 🙂 Men jeg begynte faktisk å glede meg til å se deg danse tango med Julius himself 😀 Du er bare et helt herlig sprudlende menneske 🙂 Vel hjem 🙂

    6. Vi har en syvåring og har flere år lånt et feriehus i Arendal. Det vil si at KRistiansand har vært hyppigbesøkt. vi har vært på lekeplasser og badeland, vært i dyrepaken og hos Sabeltann, men den flotte veggen der har jeg aldri sett 😀
      Liker innleggene dine. 😀 Blir så glad av de ofte.

    7. Hehe, ser ut som dere har hatt en gøy tur til Kristiansand 😀 jeg tar en mini ferie neste helg, jentetur med datteren til Moi, så noen mil lenger enn Kristiansand, gleder meg veldig til det 😀 god tur hjem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg