Påfyll på lykke-barometeret

Når man reiser med folk man KOSER seg med, kjenner seg totalt trygg og avslappet med, ler godt sammen med og har de samme ønskene som, da ligger ofte reisene an til å gi full pott når det gjelder å komme til topps på lykke-barometeret.

Helgen min var sånn!!
Vi hadde kun 1 HEL dag i Kristiansand. Og vi har ikke stresset overhode!! Masse siesta, sløving på hotellrommet, på gressplener og på kafeer, men likevel klarte vi å oppleve MASSE. Masse som ga påfyll..

Lykkebaromteteret gikk til topps, og jeg lever på sånne turer lenge jeg! 
Det skal ikke lange turer til.
Det skal ikke mange dagene til.
Det skal ikke dyre greiene til. 

Det skal bare til:
En Frodith og en Mammaen til Lille Supermann, så er det hele i boks. Her er noe av det som ga energi i løpet av lørdagen, i tillegg til alle “greiene” du har sett i løpet av helgen: 

 

Idyllisk morgentur  i skogen, rett utafor hotelldøra nærmest…

 

 

 

 

 

Cafe-pauser…opp til flere ganger så klart…

Kake og kaffe….

 

Manikyr….

 

Foto-shoot….

 

 

 

Sløving på gressplen ved Bystranda…


Jeg kjøpte bok til Lille Supermann, som ikke er så liten lenger, men skolegutt  til høsten og han KAN lese alt. Så klart måtte jeg kjøpe noen bøker han kunne kose seg litt med. En av bøkene var: “Tissemus” .

 

 

Middag på indisk restaurant: Mother India

 

 

Konsert med Askil Holm på Tangen, ved Bystranda, og tenning av sankthansbål

 


Noen var flinkere enn meg til å klatre… 😉

 

Sankthansbål 

Og så var det natta…for Frodithen og Mammaen til Lille Supermann… 
En strålende dag. En strålende helg. 
Påfyll på lykke-barometeret.

 

 

#lykke #tur #kristiansand #sankthansaften #påfyll #skog #kafe #restaurant #fotoshoot

28 kommentarer

Siste innlegg