Hva skjer a??

Ja, her står jeg som et spørsmålstegn igjen…Er det ikke omtrent sånn de ser ut??
Og grunnen? Jo nå er det noen som går bananas på bloggen min igjen!! Antallet “lesere” er oppe i over 500 allerede så tidlig på mårrakvisten. Og jeg kan love deg at de IKKE er norske.. Kun 5 av dem er norske så langt… Jeg kan også love deg at jeg ikke tror at det sitter en haug folk i Hellas, Pakistan, Skottland og Island og LESER bloggen min… Det må være en annen slags mekanisme som slår inn… Jeg lurer bare på HVA som skjer. Og hvorfor akkurat på de dagene det skjer? Det har vært flere ganger i sommer, hvor bloggen fyker opp i over 1000 lesere…Antallet norske er ikke mer enn 70-80 samme dag, så det er VELDIG rare sprik 😀

Noen som vet hva som skjer?

 

#blogg #lesertall #statistikk #sprik 

24 kommentarer
    1. Ofte sånn hos meg også..og som deg skjønner jeg jo at det er en eller annen “feil”et sted..for ellers hadde ikke alle utenlandske “oppdaget “bloggen på en dag..hehe.. Og du ligna litt på et spørsmålstegn ja…. :)) Klem <3

    2. Jeg har det hele tiden. Jeg skriver om ord som blir plukket opp av søkemotoren til CIA og Putin, så de kommer inn på min blogg hele tiden. Du vet Farlig Enke er fra Dagestan et arnested for terrorister.

    3. Har nok ikke vært plaget med så mange hverken norske eller utenlandske. Men som mange sier her, så er det sikkert noe som de plukker opp. Vet ikke..eller så har det vært noe hikke 😉

    4. Har ikke vært hopp hos meg nå, men husker det var sånn for noen år siden og da sa blogg.no at det blir sånne hopp hvis noen av søkemotorene kjører søk på søkeord, så kanskje er det sånn nå også ?

    5. Snodig, men kan være som andre nevner – Google for eksempel?! Du har jo nettop vært på tur, så dine # er kanskje fanget opp?! Men jeg skjønner dem jeg altså, du har en fargerik og fin blogg :-))

    6. Så rart at det er utenlandske da, hender det er noen innom meg og, men ikke i så stor skala 🙂 Det som går an er å koble opp bloggen på Google Analytics og se hvilke land disse folkene kommer fra ^^

    7. Jeg har også sett på sprik som det. Spesielt de siste dagene da jeg hadde Botox i overskriften. (ler litt nå) Jeg Har heller ikke peiling, er ikke bevandret i disse greiene. Men kan nok være som anonym sier at ett ord i overskriften fanges opp av søkemotor og vipps så er du der…
      Du har jo vært og klatra litt og surfa litt i det siste 🙂 🙂

    8. Rart at det plutselig blir så mange enkelte dager, men ser det er ei til som har opplevd det også. Ha en fin tirsdag! 🙂

    9. Du det der er nokså vanlig når noen i vennekretsen kjøper klikk. Det er ikke så vanlig p blogg.no platformen, men vanlg på andre platformer som også teller utenlanske klikk.
      https://ultimatewebtraffic.com er mye brukt. På enkelte bloggplatformer så legger man inn et skript som gjør at du og jeg aldri får med utenlanske klikk, men det samme gjelder selvfølgerlig ikke toppbloggerne. Det er også organisert kjøp/salg av klikk i uskyldige Norge. Takk og lov for at jeg skriver utenom topplister og bloggplatformer. Du får se rundt deg min venn om det er noen som smiler litt lurt. Jeg var så ” heldig ” at noen kjøpte følgere til meg på IG………..veldig festlig med spøkelsesfølgere 👹

    10. Du verden så mange lesere fra utlandet. Folk reiser mye i disse dager og innimellom hender det vel at folk anbefaler blogger til andre. Så nå er bloggen din blitt en internasjonal snakkis. Nyt det å lenge du kan. Det er rart men på samme tid veldig artig. Ha en fin dag.

    11. Merkelig. Opplever jo variasjoner, men som jeg skjønner ut fra type innlegg og hvor jeg deler det. Du har ikke gjort noen endringer i hvor du deler ? Men du skal se du er i ferd med å bli oppdaget i det store utland ,, dæsken ta 😀 Men Kjersti er jo inne på noe med sånne hashtags….

    12. Har sett det samme flere ganger sjøl i det siste, merkelige greier. Men du har jo så mye tøffe bilder da, kanskje de sjekker ut dem <3

    13. Så rart. Kan det være noe i en overskrift som blir fanget opp av søkemotor i utlandet, altså et ord som betyr noe på et annet språk?? Hakke peiling egentlig. Men rart ja. Eller kanskje det er “Motefotograf-foreningen” i utlandet som har fått øynene opp for din fantastiskitet 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg