Miljøbevisste? Motebevisste? Bevisstløse? ..

Ja..man kan nesten bli bevisstløs om dagen…Denne varmen vil ingen ENDE ta liksom. I dag var det 32 grader, og ikke bare sol en gang. Men likevel varmt som i en bakerovn.. Og når man møter en VEGG av varme når man går ut døra, så kan man bli litt svimete må jeg innrømme.. 
MEN- jeg har ikke vært bevisstløs altså. Derimot vil jeg si at jeg og Karidansen, som jeg møtte i dag også,  faktisk er litt miljøbevisste om dagen. Og kanskje litt motebevisste også?? For hvert fall er det visst litt moderne blitt og være miljøbevisst…så DA så!!

I dag var det min tur til å prøve å få litt avsetning på mine kjoler. I stedet for å kaste, så ville jeg høre med Kari. Vi tenker på miljøet, og i samme slengen får vi noen “nye” klær. Det er jo bare en vinn-vinn -situasjon. Her er kjolen Kari fikk, jeg har vel knapt brukt den et par ganger

.

 

 

 

 

Under her er en annen kjole jeg prøvde å få avsetning på. Den er flott i fargen og formen, og sikkert 20 år gammel… Men den sitter LITT mye som sleiket på meg….OG sånn har den egentlig alltid vært. Så det spørs om den blir noe løsere med tiden… Kari hadde litt samme følelsen, så jeg tok den med hjem igjen… Kanskje en gang…

 

 

#klær #miljø #gjenbruk 

17 kommentarer
    1. Godt og varmt om dagen ja. Så artig å kunne bytte antrekk da, flotte kjoler. Jeg likte den rosa, og den sitter helt perfekt etter min mening.

    2. Så lurt! Gjennbruk er jo så flott…noe en annen ikke bruker, kan komme godt med hos en annen…Den var jo super fin på Karidansen! og jeg syns den rosa satt perfekt på deg! Se den midjen da! Du kledde den kjempe godt….Varmen..ja den var helt intens i går..men i dag skal vi få regn…det blir litt deilig! Ha en god ny dag!

    3. Nå ble dere jo bare enda fjongere begge to. Kjempefine kjoler som har byttet flotte eiere :-)) Synes den rosa satt fint på deg jeg da, men kjenner likevel igjen følelsen :-))

    4. Kjempelurt å bytte klær, og det er jo med på å bevisstgjøre oss til å bli mer miljøbevisste 🙂
      Venninnen min og jeg gjør det også, og det er er kjempelurt 🙂
      Dere vare kjempeflotte og stilige, og dere kledde det dere hadde på dere 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Miljøbevisste vil jeg kalle det!! Jeg har “Stjært” bilder herfra. (De ble så utydelige via “messenger”. )Kjempefornøyd med kjolen! Skal ha litt tøff strømpebukse og skoletter til. I september begynner det å bli sesong for kjolen! <3

    6. Ja i dag er det skikkelig varmt..så nå har jeg vondt i hodet.. ..Så bra at dere fikk dere “nye” kjoler begge to..så det forrige innlegget også 🙂 Vakre jenter/damer og fiiiine bilder 🙂 Klem <3

    7. Jeg tar med meg klær som jeg ikke bruker på Filippinene. Så det blir ikke kastet. Dem blir brukt av andre😊
      Men dere er fine😊

    8. Veldig greit 😀 Skulle nok ha tømt litt her og der.. men.. men.. 😛 Idag var det 34 grader hjemme… og meldt det samme til i morgen… men kommer vel opp i et par og tjue her.. så det er ikke så aller verst 😀 Flotte jenter er dere,, 😀

    9. Flott å bytte klær 🙂 Jeg er også miljøbevisst, men det er på den måten at jeg ikke klarer å kaste hele og fine klær. Nå har fretexboksen vært veldig aktivt brukt her i det siste, da jeg har kvitte meg med masse barneklær som barna har vokst i fra. Slik går de til et veldig godt formål. Frelserarmen er noen jeg virkelig stoler på og jeg vet at de bruker penger på vanskeligstilte også her i landet. Ikke kun til de i U-land, slik som mange foreninger gjør. Jeg liker at de i Norge også blir tatt vare på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg