Litt Ludvik- Litt Solan- en liten blandingsfugl…Det er meg!

Det er sunt å utfordre seg selv. Det er sunt å pushe grensene sine bittelitt. Det er sånn man utvikler seg, går framover. Kanskje finner noen sider ved seg selv som man ikke visste man hadde. 
Som jeg skrev HER i dag tidlig, det gjelder å ta noen svalestup innimellom, selv om de kan ende med mageplask…For de KAN også ende med en dans på regnbuen og en kiste med gull i enden.

Men… for det ER et lite MEN for meg da… 
Jeg er ikke SÅ god på denne flyinga..Det er derfor jeg minner meg selv på at jeg bør prøve litt innimellom. 



Jeg er nemlig en fugl med litt korte vinger. Litt sånn som Ludvik i Flåklypa. Ikke spesielt god på den flyinga. Ikke SÅ glad i spenning og uforberedte svalestup… Litt redd inni mageregionen om jeg ikke får ØVD meg litt først..

Samtidig er det også en god del Solan i meg: Tøff i trynet om jeg MÅ. Pusher meg videre og blir egentlig veldig flink til slutt. Lærer meg nytt etter utfordringer som står i kø innimellom. Jeg liker bare å flakse litt forsiktig først. Øve meg litt.  Har ikke veldig lyst å ligge der meg brukket nebb og teipede vinger, så forsikrer meg gjerne litt først…I beste Ludvik-style…Det KAN jo være FAAALI… 😉

 

#utfordringer #øvelse #forsiktig #optimist #tegning

27 kommentarer

Siste innlegg