Hvordan unngå “grått” hår… ;-)

“Man kan ikke være ung hele tiden, men man har lov til alltid å være barn”

Sitat: Anders Birkow


“Man får færre grå hår av å leke i klatrestativer enn å klatre i karriere-stiger”

Sitat: Frodith


Det er umulig å stoppe aldringen kan man vel si…Årene sniker seg på, enten man liker det eller ei. Og hva gjør vel egentlig det? For når alt kommer til alt, så kan man beholde barnet i seg til evig tid: Lekenheten, ærligheten og fordomsfriheten. Man velger selv hvem man vil være…

 

 

(En liten reprise på et tema jeg mener er viktig…siden jeg snakker litt om dette med alder om dagen..;-) )

 

 

#alder #lekenhet #tankespinn #livet

21 kommentarer
    1. Fint at du har feriedager fortsatt. Jeg nyter morgenstundene, så lukker jeg døren til den oppvarmede verandaen, og har kost meg veldig med Lars Monsen på fjelltur! På TV. Om kveldene er det mulig å være utendørs igjen. Nå skal jeg snart pakke og dra på busstur til Golsfjellet i langweekenden med venner og andre!

    2. Eva: Jeg mener ikke de grå hårene på utsiden, jeg snakker om det grå hårene på “innsiden” av skallen .-D Ikke bli grå mentalt liksom 😀

    3. Mimremor: Jeg er lykkelig nå egentlig jeg 🙂 Lykkelig med lite. Men vil ikke bli “grå” på innsida av hodet, så fortsetter å leke meg litt . Jeg har ferie til 2 august 🙂 SÅ ikke SÅ lenge igjen 🙂 Hva gjør du i varmen da Mimremor? 🙂

    4. GTduA: Ja, det er det grå håret på “innsiden” jeg snakker om, folk må gjerne ha grått hår på utsida, og det får jeg nok selv også etterhvert, men vil ikke bli “grå” på innsiden av skallen .-D

    5. Alder er bare et tall har jeg hørt, og det er det jo. Men gråe hår kan fort dukke opp, og nå er det jo blitt moderne blant unge jenter å farge håret grått, så da skulle jo det problemet være løst 😉
      Fort gjort at kua har glemt at ho har vært kalv, heter det, så det gjelder å passe på barnet i oss.

    6. Noen karrierestige klatrer jeg såvisst ikke i…. men så har jeg jo høydeskrekk…… ! Hihi….. det grå håret tryller jeg vekk med blond farge foreløpig, så får vi se da…. 🙂

    7. Det er lurt å ikke være navleskuende som et uttrykk heter. Vi har så mange muligheter idag med å reise, og utvikle oss selv —- og kanskje kommer lykken rundt neste sving? Ha en ny god uke! Hvor lenge har du ferie?

    8. Så sant….. takk for tips:)) Ha en herlig dag…? ps. i morgen inntar jeg og poden Oslo….. bare til torsdag. Program? – opp til ham… men vi har god tid til å finne ut hva vi skal gjøre iflg. ham. Gleder meg:))

    9. De grå synes ikke særlig hos meg enda, men de er der. Og jeg fortviler ikke. Det er livets gang 🙂
      Hud og hår, det skal jo vise alder 🙂 Og alder er jo erfaringer 🙂
      Jeg synes det er helt topp 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg