Når varmen tar overhånd….

…da kler Frodithen av seg og løper kliss naken rundt i byen!
Neida!! Bare fjas!!
Men det ser jo ut som jeg står i nettoen her ved veggen…Vel, det gjør jeg IKKE altså.. Jeg tok bildet når jeg var ute og gikk tur i dag. Og alle som så meg så at jeg hadde kjole, som gikk nesten til knærne til og med. Den er bare litt utringet, og hele stroppen gjemt bak håret 😉 Så nå lurte jeg deg godt, hva?

Men dagene er gode. Late, litt som å leve i en badstue, men veldig veldig gode. I dag har vi vært ute og spist igjen, i tillegg til all surringen rundt i byen. 
I morgen drar jeg til Mammaen til Lille Supermann, og drar på badestranda med henne og Lille Supermann. 

Og enda har jeg en uke igjen av ferien, og skal på en liten tur til og med. Med søsters. Snakk om å lade batterier altså ..

 

#foto #sommer #sol #selfie #lading

 

 

13 kommentarer
    1. Nydelig bilde av det 🙂
      Ja late dager er godt det 🙂 Jeg har malt mur på huset og skulle gjøre det ferdig til ferien – og er nesten helt ferdig og nettopp startet ferien, så det klaffet bra 🙂 har ikke lyst å gjøre så mye arbeid akkurat når jeg har ferie 🙂 hehehehehehe her kommer regnet snart 🙂 Vi har litt slik normal sommer her hos oss nå 🙂 Sol regn og bla bla 🙂
      Nyt late dager og turer 😀

    2. Dere har nok hatt en varmere sommer i Oslo enn mange andre steder – men så deilig. Jeg tenkte nok at du ikke var naken på bilde – fint var det. Man merker at det må drikkes mer og man må kjøle seg litt med å bade innimellom. Kos deg på stranden og på tur med søsters. Klem <3

    3. Så herlige dager. Her regner det fremdeles, men i morgen skal det etter sigende bli bra. Og det er viktig, for jeg har med kamera, og har planlagt en liten foto-session med gamle klær fra åttitallet 🙂 Nydelig bilde! God klem, og kos deg på stranden i dag. <3

    4. Godt du koser deg med ferie og varme 🙂 Ferie går fort, men nå har jo ikke jeg ferie lengre 😛 I dag besluttet bondelaget i bygda her og sende flere trailere med for sørover 🙂 Hjelper kanskje litt på krisen i landbruket sørpå 🙂 Ha en herlig Supermann tur i mårra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg