Et nytt lite skviiiik fra “masekråka”

Ja, ikke er jeg en kråke…mer lik en irriterende morgen-fugl kanskje?? 

Komme her på en lørdagsmorgen, så du nesten får kaffen i vranghalsen…
Nå er det bare få dager igjen til Peter Pan-utstillingen!! Og det må en irriterende morgenfugl til for å klare å mase så fælt som meg.. Men jammen gir det resultater også. .. 😉
 

For nå har jeg fått inn mange bidrag til Peter Pan-utstillingen. Og KUNNE nok ha satt  i gang med en utstilling en av dagene i helga. MEN, jeg kjenner jo deg og de andre, og VET at det sitter mange flere folk “på gjerdet”…og bare venter på at jeg skal minne dem på at:

MAN MÅ LEVERE SKYGGEBILDER!!! Jeg vil har FLERE!! 😀 VI skal vel lage rekord, skal vi ikke? Hva antall bilder gjelder.. 😉

 

 

En skygge kan være på alle mulige måter, det er du bestemmer hva du vil ha skygge av. Og det kan bli mye gøy… Her er noen av mine.. bare som eksempler på hva man KAN knipse bilder av…Jeg får IKKE være med i “Galleri Frodith”, det har galleridirektøren bestemt…

 

 

 

 

Og her er invitasjonen til deg, hvis du ikke har fått den med deg før 😉



 

Ønsker deg en flott dag, med mye sol og skygge, og en dose kilende glede på innsiden, og så  venter jeg bare her nede i Galleri Frodith på at du kommer innom med bilder 😉

 


#skygger #skyggefoto #galleri #utstilling #konkurranse #gallerifrodith

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg