Møt morsomme, muntre Margarites

Margarites er en dame jeg har kjent lenge. Først på en annen blogg, og etterhvert på denne. Og siden jeg har beskrevet henne i bursdagsinnlegg flere ganger, endte det til slutt i et dikt som beskriver henne. Dette sier litt om hvem hun er, så det blir litt gjenbruk på dette: 

 


Møt Margarites <3

Mild, myk, morsom og munter.

Morgenfugl, mor og moderlig med mange mini-er på jobb.

Modig menneske, merker mange.

 


 

 Frodith Møtte muntre Margarites mellom munfuller mat.

Margarites møtte mus og meg, med mye moro 😀

 

Diktet er som sagt laget og publisert flere ganger før.
Nå drar jeg antagelig til Bergen i høstferien igjen, og da blir det kanskje en mulighet for å se henne igjen 🙂

 

Margarites er en av de snilleste, mildeste og garantert mest behagelige personene som finnes. Hun har noe eget over seg, er lun og rolig og har alltid noen koselige kommentarer og betraktninger, både på blogg og ute IRL (in real life).  Så ta deg en tur inn til henne 😉
 

Kjære Margarites

Gratulerer så mye med dagen <3

Det ble en liten reprise av diktet atter en gang
Fordi jeg synes det passer, fordi jeg liker det og fordi det fremdeles står for det som er DEG. Jeg vet du vet hva jeg synes om deg: En flott dame på alle måter, som jeg liker kjempegodt, og gjerne treffer igjen…og igjen…og igjen.. Kanskje vi treffes i høstferien i år 🙂
Håper du får en strålende dag!


God bursdagsklem <3 

 

 

 

Kjenner du Margarites?

Når har DU bursdag?

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #margarites

16 kommentarer
    1. Tuuusen takk for koselig bursdagsinnlegg, Frodit! Og gjenbruk er helt toppers og in i tiden (vi snakker mye om bærekraftig utvikling og gjenbruk om dagen på jobben). Jeg synes det er så koselig at du husker på oss alle sammen når bursdagene kommer gjennom året, der er du flinkest av alle jeg kjenner.
      Håper vi kan treffes i høstferien, det begynner å bli en stund siden sist jeg traff deg så det hadde vært gøy. Nå klargjør jeg innrykk av kaffegjester. Kakene er bakt og snart får jeg vel ordne litt kaffe også. Helt enkelt besøk med ungene, søsken og mamma. Synes jeg er heldig som har familien som kommer og hjelper meg å spise opp kakene. Klemmer og tusen takk for bursdagsinnlegget enda en gang <3

    2. Ja hun virker trivelig så vel verdt et fint bursdagsinnlegg :)) Gratulerer så mye til Margarites fra meg også :)) Klem til dere begge <3

    3. Gratulerer med dagen til fineste henne, hun kommer rett etter meg så er enelt å huske <3 Gleder meg til du dukker opp i høstferien , håper vi sees og spiser litt god mat igjen, skal vi ta reprise på babysterk og middels sterk og flammeskaster tl Vanja ? HAHAHAHHA

    4. Hipp hurra for Margarites! Jeg kjenner henne litt via bloggen din, men skal ta meg en tur innom henne også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg