Lag deg en god helg! <3

Jeg var på en forelesning for noen uker siden, med jobben.
Han sa noen ord som har fulgt med meg de siste ukene. Det handlet om hvor stor påvirkningkraft vi har på egne liv. Det handler ikke om å HAVNE i den eller den situasjonen, som om alt skulle være helt uforskyldt… I veldig mange situasjoner tar vi valg som fører oss hit eller dit.
Som avslutning sa han: “Det er fredag og jeg sier ikke ha en god helg, men lag deg en god helg“. Det er ikke sånn at helgen bare SKJER liksom…Det er noe man skaper seg selv..

Så jeg skal hvert fall lage meg det. En god helg.
Starter med tur i morgen, med Anna -Lena


(bildet fra i sommer)

 

Og søndag blir det en liten tur med søsters.

(bildet fra i sommer)


Nå er det høst, og den skal jammen meg få “kjørt seg” spør du meg… Jeg skal grabbe tak med begge hender, og ta for meg av høstens goder, i skogen, ved sjøen, innadørs og utadørs, på hytter og hoteller, med venner og familie, og folk jeg ikke kjenner ennå…Ja…. finnes egentlig ingen begrensninger.. Høsten skal være MIN i år!! Nemlig!

Har du noen planer for høsten?

 

#høst #planer #leve #livet #natur 

26 kommentarer

Siste innlegg