Om livet skulle filleriste deg litt….

“Enkelte dager har du ingen sanger i hjertet. Syng allikevel.” (Sitat: Emory Austin)

Sånn er livet nemlig for noen og enhver innimellom. Selv om jeg har det rimelig fint om dagen jeg, og har hatt det i lang tid egentlig nå..så skal det ikke stikkes under en stol at jeg våkner opp med 3 venstreføtter innimellom jeg også…Eller det kan føles som om noen har tredd en svart sekk over hodet på meg i løpet av natta. Også JEG blir innimellom filleristet av livet, sånn at jeg minner mest om en slapp, oppvridd vaskeklut på slutten av dagen.

Det er i sånne stunder det er tomt som i en sekk på innsida….
Det er i sånne stunder det kjennes tomt for både ord og melodier, og man tror at stemmen har forsvunnet.
Det er også i sånne stunder det er lurt å synge litt allikevel…Pipe litt med den stemmen man har..Klemme ut noen forsvunne toner og ord…For klarer man DET, da forsvinner nemlig den sekken man har over hodet. 
Det gjelder altså å ikke GI OPP, selv om det føles litt svart. <3

 

 

 

 

 

#livet #optimisme #hverdager #sang #holdning

13 kommentarer
    1. Livet slenger til oss litt av hvert, og psyken vår kan også slenge frem mye – og tilsammen kan det bli “mørk sekk over huet”. Jeg er helt med på “Aldri gi opp” og å tralle med den stemmen vi har! :o)

    2. Herlige tegninger søs <3 Livet kan filleriste en både sidelengs og oppmed men det gjør ikke så mye når dagen blir god likevel <3 stoooor god klæm <3

    3. Helt herlig og sånn har jeg det noen ganger også, sånn er det nok å være menneske håper jeg… ikke at det er bare oss;) helt herlige tegninger- jeg blir forundret- og får igang tankene denne høstdagen, tusen takk<3 ønsker deg en strålende høstdag:))

    4. Ja det er sant..men jammen ikke lett…jeg syns det ene tar det andre om dagen….så jeg kan ikke si at jeg akkurat klarer å synge altså…men joda…det kunne vært verre…men noen ganger smiler ikke akkurat livet…OG det smiler ikke tilbake samme hvor mye jeg smiler….hihihi…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg