I farta!!

Ja, som du ser….her er det full fart!
Fra øya spretter om mårran og til langt på kveld..
Vi har elever hos oss nå,  som jeg har hovedansvar for, og jeg har vel ikke sittet ned særlig mer enn akkurat når jeg har vært på do..
Ferdig på jobb….. full fres mot butikken…. Svinger innom Meny hvor jeg kjører slalåm mellom hyllene, river med meg noe spiselig før jeg LANDER ved selvbetjeningskassene, som jeg har blitt SÅ flink til…

Så er det hjem, klokka er snart 17.30, og middag er på planen.. Lander i sofaen kl 18.30… 12 timer siden jeg var der sist.. 

Jepp… I farta… Stressende, slitsomt men veldig fin uke likevel så langt 🙂

 

#hverdag #stress #jobb #moro

14 kommentarer
    1. Godt å ha masse å gjøre! 🙂 Her også suser dagene av gårde om dagen, har virkelig veldig lite pause om dagen, skjer noe hele tiden! Så kjenner det skal bli godt med en fri helg, der alt skal handle om bare meg <3

    2. Hektiske dager med andre ord. Hos meg er det også superhektisk. To av tre faste på avdelingen er helt eller delvis sykemeldt og da faller hovedansvaret på meg…og det er ikke bare bare å ha nye vikarer inne. Men det går stort sett greit, men jeg er supersliten når jeg kommer hjem, og så skjer det ting her og. Men til helgen starter en ukes ferie, så får været avgjøre hvor vi kjører. Klem <3

    3. Høres ut som du har nok å henge fingrene i søs 🙂 Godt du synes det er fint. De selvbetjeningskassene er geniale, så slipper man kø 🙂 Bruker de alltid Ha en super kveld søs og stor god bjørneklæm <3

    4. Man farer gjennom dagen, inn og ut dører. På jobben er gjerne koder man må trykke før dørene åpner seg. Det blir mange tall i løpet av dagen, koder, antall, klokkeslett og prislapper man må registrere. Så det gjelder at hjernen er med og våken. Når kvelden kommer skal man lade alt av telefoner, pc-er og ikke minst sin egen kropp. Ha en fin kveld.

    5. Noen ganger er livet hesblesende, men jaggu kan det være gøy det også 😀
      Ønsker deg god middag, og god kveld – helst sittende med beina slengt opp på noe, eller godt innunder deg <3
      Ps: Du er nydelig i turkis :o) Klem fram meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg