Som en virvelvind med latterkrampe…

Sånn har dagen vært i dag og sånn har JEG vært i dag: som en virvelvind med latterkrampe.
Full fart fra jeg setter føttene på gulvet om mårran. Må tidlig opp, fordi når det er MIN ansvarsuke så vekker jeg hanen på vei til jobb for å si det sånn…Vinden danser cha-cha-cha med meg og håret, mens jeg febrilsk prøver å se hvor jeg går.

Vel framme på jobb går det i ett. 
Tur, kollektiv transport, besøk på ulike utdanningsinstitusjoner med elever. Mat på trikken, mat på banen, herlige elever som ler, lærer seg tegnspråk og knytter bånd.
Og til slutt en time med drama og rytmikk, hvor lærerne- verdens beste kollega og jeg- står krokbøyd og ler kjevene ut av ledd, mens ungdommene improviserer ballettforestilling i tyll-skjørt. Jeg har virkelig ledd så det har gjort vondt i hele ansiktet. For en herlig gjeng! For en herlig JOBB jeg har!!

Sånn har dagen vært i dag og sånn har JEG vært i dag: som en virvelvind med latterkrampe.
 

#jobb #glede #latter #virvelvind

13 kommentarer

Siste innlegg