Inspirer meg!

 

Tenk at våre små steg i hverdagen kan inspirere andre. 
Tenk at ting vi gjør kan ha noe å si for et medmenneske. 
Tenk det du! Det er flott det.


Jeg har flere ganger blitt påvirket av andres fotoer. 
Det kan ha vært en utfordring på gang på en blogg, som oppfordrer til å skrive dikt til bildene deres.
Eller det kan har vært helt ubevisst. Jeg besøker en blogg, og får lov å låne bildet deres, fordi det kom rennende ut et dikt helt av seg selv..
Eller jeg kan ha vært inspirasjonen selv, for andre som har lyst å skrive noe.

Jeg har skrevet dikt tidligere til bilder fra to bloggere: Utifriluft.blogg.no og Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no. Og jeg tenek det var gøy å vise begge sammen her nå. 

Jeg husker ikke lenger om dette øverste her var en utfordring på bloggen hennes.  Men uansett, gøy var det. 

 

Dette under her vet jeg var bare fordi jeg ble inspirert av bildet hennes, og spurte om å få bruke det til en dikt som kom på inspirasjon fra henne: Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 


 

 

Det er fint å bli inspirert.
Det er fint å inspirere andre.

 


Liker du å skrive dikt?
Blir du inspirert av andre?

 

 

 

#foto #dikt #inspirasjon #bloggvenner

 

23 kommentarer

Siste innlegg