Når man finner en tvilling-sjel

 

Dager sammen  med tvillingen min blir aldri kjedelige. Vi har en egen evne til å pushe hverandre litt når vi treffes. Kose oss med foto, modellering og annet gøy. Bli kreative. Lage små utfordringer…. enten planlagte eller på sparket.
Etter gårsdagens tur var vi gjennombløte. Virkelig helt inn til trusa. Og var er vel bedre enn  å benytte det halv-våte håret til litt nye bilder, mens man drikker champagne?

Noen nye klær før turen.Og noe gammelt. 
Bukse: H&M (gammel)
Skjorte: H&M
Det som var bra var at jeg hadde rabatt-kort å levere på klær jeg kjøpte tirsdag, fordi jeg har levert BRUKTE klær der før. Så LITT miljøbevisst har jeg også vært.

 

 

Mer moro fra gårsdagen finner du hos Kjersti

 

#fotoshoot #klær #outfit #modellering #tvillinsjel #lekenhet

12 kommentarer

Siste innlegg