Frodiths lille sommer-foto-utfordring- Vann

Som du skjønner er jeg i gang med en liten foto-utfordring igjen. 
Jeg har faktisk aldri hatt en hvor stikkordene følger kun “sommer-ord”, så fant ut det var på tide. Hvis du har blogg kan du være med, og fint om du sier fra til meg om du blir med.

Og hva går foto-utfordringen ut på?

Jo, følg listen under her, og legg ut bilde på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et tema for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Gamle eller ny-tatte bilder.

JEG er ute og STJÆLER bilder når jeg ser de kommer på bloggene rundt omkring, og henger de opp i Galleri Frodith, slik at det blir en liten utstilling til slutt. (Galleri Frodith og utstilling er etter de 9 dagene er ferdig 😉 Mer info etterhvert) 


Så da er det klart for mitt andre tema: 

 


 

Og siden jeg befinner meg i vakre Langesund i helgen, så fant jeg ut at dette er to bilder som tolker tema VANN fint. Det er bilde fra Langesund for to år siden. Og hvem vet, kanskje blir det bading på meg denne helgen også 😉

Har du badet i år?
Vil du være med på sommer-utfordringen?

 

Her er listen over de som er med så langt, og linker inn til bloggene deres. (Innleggene med utfordringen må dere lete opp selv ;-))


www.minmatgaleverden.no
Fruvinningland.blogg.no
due.blogg.no
afebruarygirl.blogg.no
evaswindow.blogg.no
rriittaa.blogg.no
dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
matogkakeoppskrifter.blogg.no
ellenmargareta.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
utifriluft.blogg.no
zoeticworld.blogg.no
missmommy.blogg.no

#foto #fotoutfordring #sommer #vann #utfordring

16 kommentarer
    1. Det der så veldig deilig ut. Ja jeg skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder og bli med. Forutsetningen er at mobilnettet mitt funker når jeg skal på festival 😉

    2. Wæææææ- bittelitt travel på bloggfronten og jeg går glipp av en hel dag og nesten to :O Ha ha… Hiver meg på NU! Det blir to i én 😉

    3. Supre vann bilder… jeg har jo bada en del i år som du vet :)) Har fått med meg ditt og andres innlegg om blomster..mye fint..jeg legger snart ut noe jeg også :)) Lørdagsklem <3

    4. Fine badebilder, – håper været og temperaturen blir så bra at du får badet denne gangen også. Jeg har badet et par ganger, men det var i kaldeste laget så igår var vi på badeland. Kos deg i Langesund! <3

    5. Åh for noen herlige bilder =) Ser skikkelig deilig ut =) …jeg er vel egentlig ikke noen badenymfe, og bader vanligvis ikke i havet når jeg først lar det stå til – det blir mer “jumpe uti et fjellvann for å kompensere for dusjen” opplegg. Og det har jeg gjort flere ganger i år, hehe 😉

    6. Flotte bilder, og jeg tror kanskje du ikke får badet i år..er vel meldt regn..men joda..man kan da bade for det! hihih. ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg