Et herlig sammensurium …

Gårsdagen bød på en herlig blanding av smaker, aktiviteter, mennesker og dyr.. Vi hadde en del inneaktiviteter, men også en del uteaktiviteter som du så på bloggen tidligere i dag. HER

Kjerstis himmelske sjokoladepaier, som jeg faktisk var så frekk og ønsket meg før jeg kom til Bergen fikk bein å gå på…på både den ene og den andre måten.. Himmelsk gode. Og jeg fikk med meg en hjem. Skal fortæres med andektighet senere 😉

 

Vi fikk en country-artist på besøk….

 

…;-)

 

VI “slanget” oss i sofaen…alle som en… Og da vi var ferdige med det, og alle huldrebildene…SÅ dro vi til byen for å sjekke inn på hotellet. 

 

Og siden jeg hadde kostet på meg litt luksus den ENE natten på hotell, så var det NOEN som fortsatte “slangingen” der…

 

…mens jeg og Kjersti dro på shoppingrunde…

Kjøpte ikke filla jeg…men jeg ser lysere på det å skulle få tak i støvletter nå… Det har nemlig vært nærmest umulig i de seneste årene, etter at det ble påkrevd med legger som er like tynne som armene omtrent… Men nå er det “strømpestøvler” på gang igjen, så da er det sjanse for oss med litt “GÅ-size” på leggene også 😉

Kvelden ble avsluttet på indisk restaurant, med Kjersti, Cuskima, Inneuteferdig og meg. Dette er to andre skjønne jenter (bloggere), som jeg har truffet flere gangen. Alltid like kos å se dem <3

Cuskima har en sart gane og valgte “baby-styrke” på sin rett (hennes ord 😀 ): 
Inneuteferdig er en råtass og hun valgte sterkeste, hotteste, vindaloo eller hva det heter…
Og jeg og Kjersti skulle kjøre MIN styrkegrad, som på OSLO-vis går HELT fint med Medium + i styrke…

Vel det er i Oslo…

I Bergen er medium + så sterk at vi måtte spise mye av retten UTEN den sterke sausen…Og vi kastet oss over “baby-sausen” til Cuskima begge to…NOEN ga opp hele spisingen og blogget litt i stedet for… 😉
 

Og andre KJØRTE PÅ med nan-brød…For å dempe flammene på innsiden av kjeften..

Skjønne Cuskima hadde med gaver til meg. I tillegg til en kam og noen hårstrikker, fikk jeg dette flotte settet med leppepomade og håndkrem

 

…og denne fantastisk flotte ringen. 
Er ikke hun bare veldig snill? 🙂

Jeg hadde to fantastiske dager i Bergen. Utrolig hva man rekker på to dager, når man bare går inn for det. Jeg er FULL-ladet med energi, både fysisk og mentalt,  og har kost meg maks!! Dette skal nok bli en ting jeg gjør oftere ja!
I morgen er det jobb igjen, helt greit…jeg er KLAR!!

 


Har du hatt en bra dag?
Har du høstferie?

 

 

#tur #bloggere #middag #innekos #venner #bloggvenner #indisk #gaver

33 kommentarer
    1. Ja for en dag altså! Og det var jo ekstra stas med den country-artisten som kom på besøk 😀 Hadde helt glemt det bilde jeg 🙂 I går var det jobb, tur med Bonnie og klubb her. Men i dag skal jeg bare på jobb og gleder meg til å bare være hjemme. Men onsdagen var virkelig innholdsrik ja. Så koselig å gå ut og møte de andre damene. 🙂 God fredag, snart helg, enda jeg hadde mandagsfølelse i hele går etter langhelgen vår 🙂 klemmer

    2. Har bare ett ord, altså: HERLIG!! <3 Må være fantastisk deilig å ha funnet seg en så god venn, som utfyller en og gir en energi =)

    3. Etdiktomdagen: Jeg trodde jeg klarte sånn passe sterk, Medium + i oslo går fint. Men denne var bare MYE sterkere 😮 Men Vanja rynket ikke på nesen en gang, og hennes var verre 😮

    4. cuskima: Nei, hun svettet ikke LITT en gang Vanja 😀 Men jeg og Kjersti full av flammer. Jammen glad du delte litt baby-sterk med oss 😀 Super kveld med dere <3 Sees igjen neste gang <3 klemmer i massevis <3

    5. Vi er så heldige som har fått Frodith over fjellet på den rette siden etpar ganger nå og er alltis like trivelig. Vi koser oss max.
      ndelig fikk Frodith noen forsinkete gaver og en eg hadde kjøpt til en Bursdag ( ringen) så det var godt å føle seg ajour OG at gavene falt i smak,
      BABYSTERK holder i lange baner -eg delte villig vekk til både Kjersti og Frodith,mens Vaba spiste i vei mens flammen som sto ut av munnen hennes merket hun ingenting til 😀
      takk for flott selskap damer 🙂 klemmeting

    6. fruensvilje: Ja, den var herlig, og har en med meg hjem 😀 Den får bli fredagskos 🙂 Jeg har klart å ligge unna den i dag. Vært på toget mye 😮 og prøver å ikke mumse HELE tida 😮

    7. Ser og høres så koselig ut! Du er så flink å lade batterier med sosialt samvær…flotte og morsomme bilder! Ha en god kveld og greit å jobbe en dag, også helg igjen da…

    8. Elevele: Hehe, ja vi var veldig glad hun hadde valgt baby-styrke vi altså 😀 Det var SÅÅÅ sterkt 😮 Sjokoladepaiene helt fantastiske 🙂 Snille Kjersti også 🙂

    9. Hanne Beate: Jeg så dem den gangen hun var med 🙂 Var vel informert, og kjente henne litt allerede da 🙂 Moro ikke sant 🙂 Ja, herlige dager dette <3

    10. Så koselig! Og de sjokoladepaigreiene så sinnssykt gode ut 😀
      Og jeg hadde slått meg sammen med Cuskima jeg, med baby-styrke 😛 Jeg sutrer fælt hvis jeg får sterk mat. Ha ha.. Men har blitt tøffere det siste året da, men vil helst ha det så mildt som overhode mulig 😛

    11. Fint å se du har kost deg masse på tur, har fått med meg innlegga undervesi .. ser superkoselig ut :)) Sjokoladepaien ser nydelig ut.. også så koselige gaver du fikk.. Kul artist som var på besøk..hehe.. Da får du kose deg her hjemme også.. Klem <3

    12. Veldig kos med et sånt avbrekk i hverdagen, og jeg ser at dere har hatt det kjempetrivelig! <3 Så fine gaver du har fått, - jeg har også den håndkremen + en variant av leppepomaden. Sterk mat er ikke bare greit, hihi. I ettermiddag så jeg forresten en episode av Kakekrigen med bl.a. Kjersti som en av bakerne, - sesong 1 går i reprise på Fem. På søndag fra kl 14.00 går det også i reprise. Mer info her: http://tv.startbase.no/sok/Kakekrigen/default.aspx

    13. solliv: Man må liksom bare sette i gang selv, med treffene, når man har blitt kjent med noen man har LYST å treffe. Nå har jeg kjent Kjersti 5 år på blogg, og vi kjente hverandre ca et år her inne først, før vi traff hverandre første gangen 🙂 Så har det blitt litt tilfeldig når hun har vært her på Norway Cup om sommeren. Men i sommer kom hun helt på egenhånd, bodde på hotell og vi koste oss med alt mulig. Og nå var det min tur å dra dit (jeg har vært der i jobb-sammenheng og truffet noen av de på kveldstid da, og en sommer dro jeg over alene for å være sammen med dem noen dager 🙂 Veldig koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg