Selv tynne, sultne, sure misser må spise innimellom…

Man kan ikke være Miss uten litt påfyll av energi innimellom. Siden vi er så heldige å kjenne “Miss Nam-nam” så ordner jo DEN biffen seg. Kjersti hadde med kjempegod lunsj til pikniken vår ved slottet. Osteboller, bulgur-salat og kjøttboller. Nam! Ja…Nam-nam faktisk 🙂

 

 

 

 

Etter vi hadde spist på Gamlehaugen og fått vrengt av oss “misse-nykkene”, var det tid for “Hoggorm”. 
Nå hadde Missene fått blod på tann, og var klare for MER mat!!
Hoggormen skal ikke spises, men er altså et superhipt pizza-sted. En ungdomsklubb for voksne 😉

 

 

Sto i kø FØR de åpnet, for å få bord…

 

 

Jeg spiste pizza med bacon og ananas. Og jeg skal ikke begi meg inn på hvor mange steder råvarene har vært innom, og hvor mange behandlinger de har fått FØR de havnet på min pizza. Denne pizzaen smakte ikke bare bacon og ananas skal jeg love deg!!

 

 

Hvis du ikke har fått med deg “missene på slottet” så se HER 

 

 

#mat 

8 kommentarer
    1. Det så godt ut. Flott med slike navn på et spisested istedenfor teite engelelsk navn. Tror dere har noen fine dager i Bergen og det er mye man kan finne på i den byen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg