Miss Nam-Nam, Miss Love Fat og Miss Ferdigmat besøker slottet

 

Siden  både Kjersti, Kari og jeg alltid har hatt en “hemmelig” drøm om å enten bli prinsesse av et eller annet land ELLER i de minste bli kåret til “Miss…ett-eller-annet”, så var dette dagen da ALT skulle gå i oppfyllelse…
Jeg hadde hørt at vi skulle til et vaske-ekte Bergens-slott og greier, Gammelhaugen, og hva er vel bedre i slike omgivelser enn å få være en kombo av både Miss og prinsesse? Slottet var pakket inn i plast enkelte steder, men omgivlesene var det ikke noe å si noe på ellers. 

Kjoler var tatt med fra Oslo, parykker kjøpt og Misse-bånd laget. Alt var selvfølgelig veldig hemmelig for Kjersti inntil vi var framme ved slottet. Ingen “ekte” kongelige var å se denne dagen, men på et vips, og abra kadabra var “Miss Nam-nam”, “Miss Love Fat” og “Miss Ferdigmat” klare:

 

 

 

 

 

 

 

Men sånne misse-jobbing kan bli litt slitsomt i blant, og innimellom faller man liksom HELT ut av rollen, og ser mer ut som man kommer hjem etter lang natt på byen…

FOCUS GIRLS!

 

 

Etter å ha jobbet litt med ansiktene, er de igjen tilbake i de rette folder…

 

 

 

Takk for en herlig dag jenter! Dette var photo-shooten sin liksom! 🙂

 

 

 

#prinsesser #misser

 

10 kommentarer
    1. Du verden for et fantastisk Missetreff, og i sånne omgivelser. Helt utrolig at dere unnslapp verdenspressens paparazzier. Hva opplever vel ikke Bergen by i disse dager 😀

    2. Toppers! Og si til Kari at hun kledde den frisyren, helt annen dame, burde klippe det slik👌😉

    3. For noen herlige misse-prinsesser, og passet jo ypperlig ved et kongelig slott! 😀 Alle passet kjolene dine også, så dere må være ganske så like i fasongen. 🙂

    4. Herregud jeg tror jeg lær meg i hjel…Så artig og kreativt og gøy. Og Kari kledde lilla altså!
      Fine kjoler – de kjente jeg igjen…Du altså! 🙂

    5. For en herlig dag, med spennende overraskelse og prinsesse-shoot, fine samtaler og god mat. Har storkost meg!! Gleder meg til middag i morgen. Nam nam! Hilsen Miss NAM NAM 😀 (bare synd Øyvind Blunck ikke var der :D)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg