Noen ganger kommer nissen også UTENOM julaften… ;-)

Bare så DET er sagt: Dette har ingenting med julekalenderen min å gjøre!!! Ikke så særlig i hvertfal… 😉

Dette handler om en nisse eller faktisk TO…


Du vet hvem dette er?…. Nei, jeg vet det IKKE er Julenissen… 

for dette er nemlig

….. postmannen min….Og som noen her vet, ble han på mystisk vis borte i sommmer… for postkassen min var hvertfall HELT tom i ukesvis… og jeg var sikker på han var kidnappet minst… Men så plutselig var han tilbake igjen. Og det lå mye koselig i postkassen min…. stadig vekk… Ikke regninger… nei… PAKKER faktisk..  

Og i går da jeg kom fra treff med søsteren min, hadde den noe late slabbedasken vært der igjen og gjort jobben sin… for faktisk var det TO gaver i kassen til meg.. 

To fine små gaver 🙂 Og du vet jo hvordan JEG blir når det er noe i postkassen min av denne sorten? Helt spinnvill… Løper rundt, henter saks, river opp..  Men jeg rakk å lese hvem det var som hadde sendt da :

Den ene lillle søte gaven hadde jeg vunnet hos cuskima.blogg.no, i kalenderen hennes. For hun har også julekalender 🙂

 

Den andre gaven var liten, firkantet og litt tung… Og jeg ante ingenting.. men samboeren gjettet, og jeg ble super-glad 🙂 Først for det som sto på utsiden:

Gaven var fra elinslaaen.blogg.no

Og kan du tenke deg: -Nydelige Elin har nettopp vært i Riga, og langt borte i andre-landet  har hun tenkt på meg 🙂 Og bare DET varmer jo ganske kraftig 🙂 Man smelter bittelitt på innsiden, og får nesten noen tårer i øyenkroken, og jeg er ikke spesielt sippete av meg en gang… For ut av den fine esken med skrift på kom DENNE :

Fineste snø-krystall-kulen i verden, direkte fra Riga, Lativia. Og det er ikke bare noe hvilken som helst gave liksom, for Elin VET at jeg sparer på sånne og har en 5-6 stykker fra før, som jeg har vist på innlegg tidligere 🙂  Er denne katten i kula ikke bare helt skjønn?

 

Tusen tusen takk til cuskima for kalendergaven, Klemmerpåvei <3

og tusen tusen millioner takk til Søte Elin som har kjøpt en koselig gave til meg når hun var på reise nylig, helt uten grunn .-) Klemmer-i-bøtter-og-spann til deg <3

 

Helt til slutt må jeg jo minne om at det fremdeles er mulig å melde seg på julekalenderen min  for i dag 🙂 Gå inn HER, så finner du dagens luke 😉

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg