“Og vinneren er…”

Hva….? Har jeg plutselig liksom hatt en konkurranse her, som gikk deg hus forbi..? Neida,… egentlig ikke… Eller på en måte JO.. for dette var nemlig eneste måte for MEG å vinne en konkurranse her inne på bloggen 😉 Jeg hadde nemlig INGEN andre konkurrenter enn meg selv!! Og da var jeg SÅÅ sikker på å vinne, at jeg ikke var det minste skeptisk til å delta….

Jeg la fram 9 bilder her på tirsdag og ba deg velge et høstbilde og et vinterbilde som du trodde ville egne seg på et lerret, sammen med det sommerbilde du har sett mange ganger. (les HER ) Og jeg fikk fantastisk mye fin hjelp. Tusen takk alle sammen for fine innspill!!!

Noen ga råd, noen ga forklaringer på hvorfor de valgte som de gjorde, og det gjorde det hele litt lettere for meg. Jeg har også på grunn av hjelp fra dere lært noe mer om hvordan jeg bør tenke litt i forhold til noen bilder senere 🙂 Så her er hvordan jeg valgte ut:

Jeg så på hvor mengden av stemmer ligger, og rørte det sammen med min egen smak…og vips hadde jeg funnet bildene jeg ville ha.

 “And the winner is: Frodith!!!!!! , with her pohotos: Summer, autumn and winter”






Det er noe med den unnenfra og oppover-følelsen, som gjør at de passer godt sammen, og retningen på bildet ellers.. Nå venter vårbildet….og det skal bli moro å knipse!!! Så sleng på litt skikkelig vår her nå da 😉

Håper du får en fin fredag, ukas beste dag <3

 



32 kommentarer
    1. cuskima: Jepp, mitt også 😀 Ha-ha.. jeg hadde nok den litt på favorittplass selv også. Men jeg hadde høstbilde nr 2,jeg elsker den gull-fargen på bladene, men det er anen retning på bildet, og kanskej ikke så fint med det gjerdet… litt sånne ting har jeg endret syn på med hjelp fra dere 🙂 Stor klem <3

    2. Engla: Neeeeiii, du er ikke den første… 😀 Kanskje du ikke fikk med deg det innlegget, men det var frøken MovingOn som vant veska 🙂 Hun fant hestehov for et par uker siden 🙂 Moro! Ååå, så deilig med sjokolademousse og fastelavensboller, tenker Lykkeliten blir glad for det ja. Det er noe eget med boller og de risene, jeg husker det som veldig koselig faktisk :-)fra jeg var liten 🙂 Jeg har vært en snartur i byen, og nå må jeg gjøre litt jobbting her hjemme. Litt travelt om dagen.. Stor god klem til deg min venn <3

    3. Ja jeg har sett flere hestehover nå, men har virkelig måtte gå med blikke godt festet i bakken og har blitt lurt av masse annet gult som har ligget på bakken 🙂
      Er jeg den første???
      Nå har jeg laget mørk sjokolademousse og skal i gang med boller og fastelavensris 🙂
      Håper du koser deg masse og har en finfin lørdag vennen min <3
      Stoooor go´klem

    4. foreignerat50: Takk 🙂 Ja, da har jeg funnet 2 som skal på lerret 🙂 SOmmere-bildet er jo allerede 🙂 Men nå er det høst og vinter sin tur. Bestiller i morgen 🙂 Klemmer fredags-klem <3

    5. Lithanna: Ja, ikke sant 🙂 Sånn var det JEG klarte å karre til meg en 1. premie her på bloggen min 😀 Ha-ha.. FIkk mye hjelp av dere til å finne det bildet som skal opp på lerret da 🙂

    6. eljos: Ja, det ser visst sånn ut 😀 Så koselig du likte bildene 🙂 Jeg har fått skikkelig foto-dilla, det er veldig moro 🙂 Håper du har en fin kveld Eljos :-)Stor klem til deg 🙂

    7. Nydelig bilder, gratulerer med at du vant. Vårbildet blir nok også bra, men med dette været må du kanskje vente en stund…….

    8. passion4lifeandtravel: He-he, ja…jeg vant 😀 Heldig, og premie får jeg også 😀 Sjokolade i kveld, fordi jeg var så flink 😉 Ja, de er fine på hver sin måte, og står til hverandre, og det blir fint på veggen til mamma 🙂 Jeg fikk mye god hjelp til å bestemme meg for disse tre 🙂 Ha en fin fredag du også 🙂 Klemmerimassevis <3

    9. Tattavkvinnene: Tusen takk 🙂 Jeg koser meg veldig hvertfall, og synes bildene matcher hverandre, de som vant til slutt. Det var skikkelig MANGE inne og kommenterte den dagen også, så jeg fikk god hjelp 🙂 Ha en flotters fredag Sara 🙂 Klemmerivei<3

    10. Engla: Har du sett HESTEHOV???? 🙂 Her snør det igjen :-/ Men det skal vi få en slutt på, det har jeg bestemt!! 😀 Håper du har en flotters fredag Engla, med noen gode planer for helgen? 🙂 KOSEMOSE <3

    11. Livsrom: Jeg var egentlig litt på nr 2 som høstbilde før jeg startet jeg, fordi jeg elsker de gull-fargete bladene, men så begynte jeg å høre argumenter, og nå er jeg endret. F eks nr 2, som jeg likte, det er annen retning på det, og det er gjerde der som jeg ikke liker så godt… Mange mente at det var fint med den blå himmelen som bakteppe på det jeg valgte, slik sommerbilde hadde også… Et annet bilde hadde et skilt midt på, og jeg vet ennå ikke hvordan jeg redigerer vekk sånt.. SÅ jeg har lært litt om å passe på sånt nå, før jeg tar bildene, slik at jeg ikke trenger redigere så mye inntil videre 🙂 Jeg tror at du slipper så lett Liv, jeg tror at nå er det over med vinteren 😉 Jeg vil se blomstene dine, så den snøen for holde seg unna 😀 Ha en super fredag du også 🙂 Klemmer <3

    12. Fru Stussli: Åååå, så spennende Bente 🙂 Kose deg masse, og lære mye! 🙂 Det blir sikkert kjempefint 🙂 Ja, nå gleder vi oss masse til vår, jeg skal jakte rundt med kamera på magen, og starter kanskje på søndag, da jeg skal til mamma 🙂 Ja, blåveis som blomst er jeg enig i , ellers ikke 😀 Ha en strålende fin helg. Stor diger gladklem herfra 🙂 <3

    13. frokenfjeldberg: Godt å få litt hjelp 🙂 Nå skal de bestilles hos foto-butikken, og gis til mamma på et tidspunkt. Må få vårbilde først også 🙂 Håper du får en fin-fin fredag frøken F 🙂 Kose deg 🙂 Klemmerivei <3

    14. Kjempefine bilder du endte opp med! 🙂 Du er flink til å fange ting på kamera, enten det er en årstid (som du har klar med glans i disse bildene) eller om det er noe morsomt som gjentakelser eller skygger 🙂

    15. Nydelige bildet frodith <3
      I dag så jeg den første lille gule blomsten ute, JiiiPPiiii!!!
      Håper du koser deg og har en superduperkjempefin fredag 🙂
      Stoooor kosemoseklem fra Engla

    16. Min matgale verden: Hopp og sprett i snøen, lage snømann og spise appelsin. Høres deilig ut med litt sånn tur du har nå da, og rett hjem til våren etterpå 🙂 Og frekke, blomstre sånn-uten å si i fra 😀 Stor fredagsklem til deg min venn <3

    17. frustrertfrueihouston: Ja, jeg har fått litt rettesnorer for neste bilde 🙂 Koselig at du får besøkt foreldrene før du drar 🙂 Høres spennende ut med Vinterlyd, og Madcon er jo morsomme de da. Får håpe dere kan få litt fint vær 🙂 Kos deg masse i helgen du også 🙂 Klemmer <3

    18. ladyaugust: Hei søs 🙂 Ja, og var jeg ikke heldig som VANT 😀 Klemmer god morgen herfra også 🙂 Lykke til på møter, så tar vi snart helg begge to 😀 Må bare gjennom noen timer først jeg også 🙂 God fredag og besteklemmen på vei <3<3

    19. Gratulerer med vinnerbildet!!:D…….. selv om du er bare halveis enig med meg,(hihi;) er det flotte bilder:)
      I går var jeg ute og fotograferte krokus. Jeg lurer bare på når vinteren kommer hit. Joda, den var så vidt innom før jul en gang, men kan ikke tro vi slipper så lett:-/
      Ha en super fredag, Frodith:) Klemmer<3

    20. De tre fineste etter min smak også 🙂
      Gleder meg til vårfotoene strømmer ut fra bloggen din. Tenkt det er ikke lenge til krokus og tullipaner. Jeg elsker tulipaner. Åsså elsker jeg solsikker. Og hvitveis!! Og Blåveis (bare som blomster) Åh så mye fint vi har å se frem til nå <3 <3
      Nå fikk jeg hoppende, kriblende vårmage!!!
      Her må det pakkes nå. Badetøy og vanligtøy og bøker og penal. Jeg er nervøs og klar som et egg!
      Stooooooore glade og litt nervøse klemmer

    21. Utrolig flotte bilder som “vant” hihi hihi :);) selvsagt hjelper vi deg med slike avgjørelser..:);) en riktig god fredag og deretter god helg til deg Flotte Frodith Fotograf:);) klemmer all mass<3

    22. Flotte bilder. Helt enig med avgjørelsen din. Jeg koser meg i snøen, men gleder meg til å komme hjem igjen til våren på søndag, for jeg oppdaget plutselig at snøklokkene mine blomstret, UTEN at jeg merket det;) klemmer

    23. Ja da har du litt i tankene når du går ut og leter etter vår-motivet! Vet litt hva du ser etter. Jeg skal innom mine foreldre i dag, for det er greit før jeg drar igjen. Har litt lyst til å få med meg Vinterlyd i Bergen i morgen, Kreftforeningen som skaper oppmerksomhet om “Krafttak mot kreft” i samarbeid med P4. Ikke at jeg kjenner til artistene så godt, utenom Madcon, men det er her de starter, og det kan være kjekt å ta med – om ikke værgudene tuller seg, men det ser ut til å bli brukbart. Kos deg masse i helgen – klemmer 🙂

    24. frustrertfrueihouston: Jeg bør passe på at vårbildet har noe av samme tingene i seg da 🙂 Tror jeg.. At det er på høykant, og tatt litt nedenifra og opp 🙂 Ja, tida går kjempefort, og litt heldigvis innimellom og litt huffameg innimellom 😀 I helgen skulle jeg egentlig bort til venninne, men ser ut for at det blir avlyst pga hun er syk, så da blir det på besøk til mamma igjen, og har en del annet som må gjøres også i helga, i forhold til neste uke. Men skal slappe av også da 🙂 Deilig med fri, fredagen er den beste 🙂 Stor klem, og kos deg 🙂

    25. Dette blir en fin kombinasjon eller sammensetning. Syntes du hadde tatt mange fine bilder, og nå er det bare å vente på et skikkelig vårmotiv! Det kommer før du aner, for tiden løper så utrolig fort av sted. Ha en fortryllende fredag, snart helg og fri til hva en vil 🙂

    26. ritahobbyfoto: God morgen Rita 🙂 Ja, føler det ble riktig sammensetning til slutt, ut fra de tipsene jeg fikk, og hva flesteparten mente 🙂 Nå er det fredag 🙂 Og det er kjempedeilig!! Gleder meg til helg, bare slappe av fra jobbgreier 🙂 Håper du får en fin fredag på jobb 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg