“Edderkopp” med Desigual-hang-up ;-)

Jeg fikk kjolen jeg bestilte gjennom Ellos i posten her om dagen… Merket er Desigual, som jo er mitt favoritt -merke. Fargesterke og fargeglade kjoler og topper, som får meg til smile. Ingenting er bedre enn å ta på seg noe som får dagen til å lyse litt ekstra. Det gjør noe med det mentale, og er ikke bare KLÆR liksom. 

Desigual er å få kjøpt billig hos Ellos. Så jeg tok en sjanse, og kjøpte på nett. Uten å få prøvd så klart.. Og ventet…og ventet… I hvertfall 4 dager 😀

Så når kjole-tunikaen “endelig” kom så måtte jeg jo laget et lite outfit -innlegg så klart 😉 Tidlig en morgen før jobb var jeg ute og klatret..

 

Climbing Spider….

Og til slutt et lite forsøk på litt “normal” posering…som alle kan se jeg ikke er så veldig vant til  😀

Liker du klær med mye farger?

Har du kjøpt klær på nett noen gang?

 

 

#klær #shopping #outfit #mote #desigual #kjole #fargerik

42 kommentarer
    1. Du er kjempeflott og denne kledde du virkelig godt, synes jeg:D Jeg liker godt klær med farger og savner det virkelig i egen garderobe – hang klær ut til tørk idag og det var sørgelig mye mørke farger, altså!

    2. Flaggermusvinger: Jeg begynner å få litt derfra nå 🙂 Joda, Ellos har 🙂 Jeg skal kjøpe mer 🙂 Moro og blir glad av alle fargene 🙂 Takk, spiderwoman blir jeg liksom da 😀

    3. Så fin du er, og morsomt med litt edderkopp-bilder. Jeg liker farger på klær, men det blir ikke så mye mønster – mer ensfarget farge. Jeg har handlet på nett tidligere, både fra Ellos og H&M, men det begynner å bli mange år siden. jeg synes det er greit å prøve først, sånn at jeg slipper å sende tilbake og bytte. Har tenkt at jeg burde utfordre meg selv å fått litt mer mønster i garderoben min, for jeg synes jo andre er fine med det 🙂 klem <3

    4. hahaha der er vi to, eg ser 20 kg større ut på sånne bilder da mener eg seriøst eg er ikkje fotogen hahahahaha eg har ingen sjangs til å se overvektig ut om eg prøver….men altså på bilder…hahahaha er det mulig….er så vittig Tilogmed andre kommenterer jo det at det ikkje helt ser ut som meg hahahah 😀
      klemmetingene <3

    5. cuskima: Takk for det 🙂 Fornøyd med kjolen, og ble litt morsom posering, for å stå sånn vanlig og vise er jeg IKKE god på 😀 klemmer <3

    6. Ritamarita: Takk -takk 🙂 Moro å leke seg litt. Formen på tunika-kjolen kommer fint fram, og uten at jeg blir stående keitete 😀 Stor god klem til deg <3 her er det hodepine :-/

    7. Lydia: Oi, det var hyggelig kommentar da 🙂 Det var gøy å leke seg litt, og veldig fornøyd med kjolen 🙂 Jeg handler mest i butikker jeg også, ikke på nett. MEn dette merket kjenner jeg og kan størrelser og sånt på 🙂

    8. ladyaugust: Var den ikke FIIIIN 🙂 Jeg elsker den allerede 🙂 Og herlig både i form, farger og stoff 🙂 Godklemmer til fineste søs. <3 Jeg har vondt i hodet 🙁

    9. Det var en nydelig kjole! Og dama er like nydelig, synes du er så utrolig pen! <3 Jeg har bare handla på Ebay før, da kjøpte jeg en bikini som jeg bare elsker! Ellers kjøper jeg ting i butikker når jeg er der, og jeg arver mye også.

    10. Fine bilder som står i stil til kjolen, med litt fart og spenning 🙂 Personlig går jeg ikke i veldig mye farger, men jeg kan godt bruke ett plagg med en sterk farge, synes det er fint å bryte opp litt.
      Har bestilt en del klær på nett, finner ofte mye bedre priser der enn i vanlige butikker, og jeg har bare sendt tilbake klær én gang, så det er ikke så vanskelig å finne riktig størrelse heller ^^

    11. Oj, så FIN den var. Ble helt misunnelig….kanskje jeg må inn og kikke litt jeg og, hehe. Farger er deilig og får hverdagen til å boble over av glede….eller no sånt:) Men at det hjelper, helt klart:)

    12. Tøff kjole som passa deg perfekt og du er så flott og har nydelig utstråling 🙂 Og antrekksbildene var kjempekule…tok noen selv her om dagen ..ikke på langtnær så kule som dine..men ble et lite hopp iallfall..hehe..
      Liker godt klær med farge…men bruker mest grått og svart og slikt…går litt i perioder…
      Jeg har aldri kjøpt noe på nett…. Klem <3

    13. Superflott, – den kledde du virkelig!👍 Jeg handler ofte klær på nett, og klarer faktisk å treffe bra med str. Ellers har jo nettbutikkene veldig greie returordninger og mange har gratis retur også, men ikke Ellos da. Fargesterke klær gjør en glad, og er noe av grunnen til at jeg liker Desigual. En superduper dag ønskes deg!💕

    14. etdiktomdagen: Jepp, Ellos. Jeg fant denne der, men når jeg prøver Google nå etterpå finner jeg den ikke.. 🙁 kommer litt an på hvor man finner nettsiden kanskje.. Det var masse der når jeg bestilte. Når jeg lette på Ellos neste gang var det få valg… Hm..

    15. Hei! Og god morgen!
      Den kjolen likte jeg 🙂 Jeg sa jo sist at jeg likte kåpen du viste, men kjolen er jo skikkelig flott. Det må være modellen som fikk den skikkelig flott 🙂 Du kledde den! Tror faktisk jeg skal sjekke innom ELLOS. For det var der du bestillte – på nettet?
      Ha en flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg