Tilbakeblikk- oktober 2016

Oktober
Oktober kom og gikk i en fei. Noen repriser ble det på bloggen her, i en veldig hektisk hverdag. Men mye nytt ble også laget.


Foto:



I starten av oktober var jeg i Karlstad med mamma og søsters


 

 

Jeg filosoferte litt til noen bilder…

 


 

 


Dikt/noveller/småtekster: 

Gamle bilder jeg hadde, inspirerte til nye ord..

Hun og han

Hun og han
Hjerter risset i tre

Lommekniven i slira hans.
Skautet knyttet rundt hodet hennes, i den kalde høstluften.
Han foran på den tungrådde sykkelen.
Hun sittende sideveis på bagasjebrettet med skjørtet flagrende.
Armene godt festet rundt livet hans.

Hun og han
Hjerter risset i tre

 

Hun og han
Hjerter risset i tre

Army-knifen slengt i saggebuksen etter bruk
Capsen bak- fram på hodet hennes, for å holde det grønne håret i sjakk
Han slentrende med skateboardet under armen
Hun rullende ved hans side på segwayen
Klamrer seg til hans hjelpende hånd

Hun og han
Hjerter risset i tre

Bursdager: 
toveview.blogg.no hadde bursdag og den ble feiret bittelitt på bloggen min. 
Ladyaugst.blogg.no eller SØS om du vil, hadde også bursdag, og det ble OG feiret på bloggen.

 

 

Challenger: 
Jeg inviterte leserne mine til å være med i årets frogge-tog:


Og ga et par eksempler selv på hva frogging er 

Frogge-tog: 
Å få folk til å avbilde seg selv om frosker overalt er ikke enkelt… Norge er visst ikke HELT modent for froggingen min ennå…
Men det ble da et søtt lite frogge-tog også i år, 18 deltakere,  og det finner du om du trykker
HER

 

Tegninger: 

Tegningene mine ble brukt flittig for å illustrere diverse ting i forskjellige kategorier…

 


 

 

 

Tro det eller ei:
Dette var et av innleggene  i kategorien “Tro det eller ei”:

Tro det eller ei!! 😉

 

Her kommer igjen en ting du ikke visste om meg.
Litt i kategorien: Litt utrolig…eller tro det eller ei..
Altså noe du aldri ville trodd, eller kanskje du ville trodd det likevel…

Det har seg nemlig sånn at jeg for VELDIG mange år siden var kjæreste med “Rolf Espevoll” fra “Hotell Cæsar” en kort periode… Han til høyre, for de som ikke er så bevandret i “Hotell Cæsar”- serien.

(Og avsløringen var, at denne var sann. Sånn bortsett fra at når vi var kjærester så hadde han ennå ikke blitt skuespiller.. 😉 )

Høstutstilling: 
Jeg hadde høstutilling i Galleri Frodith igjen… Leserne sendte inn høstbilder som jeg hengte opp i Galleri Frodith


På åpningen hadde jeg DENNE kjolen: 

Og vil du se selve utstillingen, så går du inn døren her, så kommer du rett til DET innlegget…Trykk på døra..

 

 

Tegnspråk: 
Jeg la ut denne you-tube-videoen IGJEN, fordi den er så fin.

Ja- det var oktobermåneden sin det. Hektisk men fin!

 

 

#Foto #tegning #dikt #oktober #frogging #trodetellerei #tegnspråk
 

8 kommentarer

Siste innlegg