Om rød-russen og andre røde saker…

Jeg satt på t-banen i dag, på vei til jobben..
Der satt en muggen rødruss,  på et sete rett overfor meg…og så slo tanken meg: 

-Lurer på om han i det hele tatt kan se for seg at antagelig over halvparten av oss i t-banevognen der OGSÅ har løpt rundt en periode og stinket fyll, “døgnet”, rullet og kysset på politiet for knuter i lua…

 

Vel , over til noe annet rødt: 
Du har kanskje vært rundt på noen blogger og sjekket de røde antrekkene våre?
Mitt finner du HER, og der finner du også noe info om hvordan du kan være med på denne utfordringen.


Ellers finner du de andre sine bidrag om du går inn på linkene under her og leter litt

Annebe.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Utifriluft.blogg.no

Margarites.blogg.no

khjertaas.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

spisogspar.blogg.no

www.sognafaret.no

wenchepia.blogg.no

 

Bare meld deg på 🙂 Veldig moro skal jeg love deg 🙂 

#utfordring #challenge #klær #farger #lek #outfit #catwalk #russ 

14 kommentarer

Siste innlegg