Frodiths lille Catwalk/klesutfordring- Dag 2- Rød

Jeg har ca INGEN klær som er røde..Mulig det har noe å gjøre med det rødfargete håret..MEN, så kom jeg på at jeg hadde jo regnfrakken min hengende på jobb…
Så den fikk kjørt seg ….

 

Blå himmel eller regn…. Spiller ingen rolle når en flott rød regnfrakk skal på catwalken..

 

Detaljene er uhyre viktig i fotoshooter og catwalker har jeg hørt…

“It`s raining!!! Woha-ha-ha”


Vil du være med? 
Her er det utfordringen går ut på:

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv..
-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.
-Man legger ut bildet på egen blogg. 
-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

Si fra til meg om du er med. Jeg snoker rundt og stjæler bilder, de dagene utfordringen er i gang,  og til sist blir det “Catwalk” i Galleri Frodith. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-)
(For nyankomne: Galleri Frodith er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

 

#utfordring #catwalk #klær #klesutfordring #rød #regnfrakk #challenge

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg