Tattavkvinnene igjen ;-)

Noen ganger er ting best sagt slik de har blitt sagt før. Det er måte på hvor mye nytt jeg klarer å finne på å skrive om flotte folk, når det allerede er skrevet EN gang. Så her kommer nok et bursdagsinnlegg som er litt gjenbruk: 

Kjenner du denne jenta?

“Dette er  Tattavkvinnene!! 

Og hun har jeg kjent såpass lenge hvertfall at hun har rukket å få både vinter og sommer-klær på sin tegning…Og tidsmessig på vårt bekjentskap kunne hun hatt en hel garderobe… For jeg har kjent Tattavkvinnene eller Sara i flere år her inne., og feiret flere av bursdagene hennes.

Hun virker blid, snill, lun, men likevel med temperament hvis det må til…Hun virker full av meninger om samfunnssaker og andre saker, og ytrer på en veloverveid måte. I det store og hele virker Sara veldig moden, og det har hun gjort helt fra jeg første gang ble kjent med henne. Og hun er ikke gammel, så modenheten er intuitiv og ikke pga av alder 🙂

Hun er vakker, det er sikkert, men det er like mye på innsiden som på utsiden. Det forteller øynene hennes meg på et vips.

Sara er kjempeflink med foto, målrettet i forhold til hva hun vil, og jeg tror hun vil nå akkurat det hun bestemmer seg for.

Og i dag har hun altså bursdag igjen. Hvis du vil lese andre bursdagsinnlegg, kan du f eks lese HER,

Kjære Sara

Gratulerer med dagen!

Håper den blir strålende, og at du skal gjøre akkurat det du har lyst til. <3
og så håper jeg du blir litt fast her inne igjen utover høsten. Koselige tider når Tattavkvinnene hadde mange daglige innlegg 😉

Kos deg masse!

Bursdagsklemmer fra meg <3

 

 

Kjenner du Tattavkvinnene/Sara?

Har du feiret bursdag på blogg før?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #tattavkvinnene 

14 kommentarer
    1. Tusen takk for oppmerksomheten, kjære Frodith! Jeg setter veldig stor pris på det <3 Beklager at jeg ikke fikk kommet innom her på dagen min, alt gikk ikke helt etter planen i går skjønner du. Bestemor falt å brakk lårhalsen i går, så vi tilbragte så og si hele dagen på sykehus med henne. Heldigvis har det gått fint, hun ble operert i dag, og begynner mest sannsynlig med opptrening i morgen. Hun er ikke gamle dama heller, så det var litt uventet. Men men, sånt får man ikke planlagt. Vi tar igjen feiringen en annen dag <3
      Men takk igjen, for en veldig koselig hilsen 🙂

    2. Hipp hurra og gratulerer med dagen til Sara! :o) Det var faktisk via hennes blogg jeg fant deg, da dere hadde påskenøtter begge to. Dessuten kjenner jeg litt til familien hennes, siden de er fra nesten samme sted som meg.

    3. Jeg kjente ikke Sara fra før, men ble jo nysgjerrig så jeg stakk inn på bloggen hennes en liten tur. Passer på å Gratulere henne med dagen her :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg