Tatt av kvinnene- rett og slett ;-)

Kjenner du denne damen? Ikke? Hun ser kanskje litt varm ut i dette antrekket? Men det er sånn hun oppsto her hos meg første gang…Og det tok ikke mange dagene med bekjentskap faktisk, før jeg laget en blogganbefaling og en tegnig på denne jenta.

Fordi: Sara- eller Tattavkvinnene som hun også heter- er nemlig ei knakende flott jente. Og det var ikke problem i hele tatt, å både kunne anbefale bloggen hennes til andre eller å lage en tegning av henne.. Sara er fremdeles en av de yngste bloggvennene jeg har, men det har ikke noe å si. Jeg synes sjelden alder har noe å si, hvis man finner tonen og har en kjemi. Og med Sara fant jeg kjemien med en gang. Sara er nemlig det som så mange av oss liker. Hun er moden og seriøs, har gjennomtenkte innlegg, er samfunnsengasjert og er  også glødende opptatt av studiet sitt, som virker veldig spennende. Hun virker oppriktig interessert i folk rundt seg og viser det også inne på blogg. 

Samtidig virker Sara en jente med masse humor. Hun legger igjen fyldige kommentarer, ofte ispedd humor der det virker naturlig og hun  liker å leke litt på bloggen sin. Hun har også, som meg, hatt både julekalender og påskenøtter. Og hun er ivrig med på alle sprell JEG har hatt på min blogg. Hun har deltatt i karnevalet som jeg hadde, der hun var utkledd som kylling / høne og stilte selvfølgelig med Matias, som er samboeren hennes

Og hun var med i Peter- Pan–Utstillingen/ fotokonkurransen som jeg hadde nå rett før sommerferien, hvor hun faktisk vant også 😉 Som du ser av tegningene av henne er hun veldig glad i å fotografere også. 

 

På meg virker Sara rett og slett som ei ordentlig GLAD-jente, med bein i nesa, med mål for livet sitt, og med masse masse omsorg og empati for folk rundt seg. For du kan nesten SE det på Sara. Hun er vakker å se på, uten tvil, men det viktigste er at du kan se at hun er vakker INNI også. Øynene viser nemlig en varm og snill person 🙂

OG – i dag har Sara bursdag!! Og alle som har bursdag på blogg, som JEG har fått snusen i…. DE får et bursdagsinnlegg her hos meg. For alle fine folk fortjener å bli hyllet litt, egentlig hele året, men HVERTFALL på bursdagen om ikke ellers <3

Så her kommer Sara, i ny kjole anledning bursdagen, og hun er på vei til KAKEN 🙂 


Gratulerer så mye med dagen Sara!! Håper du får en kos dag, og med mye hyggelige folk 🙂 

Stor bursdagsklem fra meg <3 Og siden jeg er sikker på du har en bedre kake selv på gang, blir det bare det vanlige cyber-kake-greiene her 🙂

Værsågod!! <3<3

 

Og til deg som leser dette: 

 

Kjenner du Sara/ Tattavkvinnenne?

Har du fått bursdagsinnlegg på blogg noen gang?

Hva skal du gjøre i dag?

 

 

 

 

 

#bursdagsinnlegg #flott #anbefale #feire #engasjert #snill #blid #glad #blogganbefaling #tattavkvinnene
35 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Sara er en fin bloggvenn, lett å bli kjent med og allsidig dame 🙂 Koselig og herlig, alt på en gang 🙂 Jeg har jo skrevet ned alt 🙂 Så ikke SÅ vanskelig å følge med, må bare sjekke litt innimellom 🙂 Nyter dagen,men LITT for varm for meg som er forkjøla 😮 Klemmer i massesvis <3

    2. Helge: Ja, det er mange som setter pris på disse og de er gøy å lage.Og moro om jeg får til tegning i tillegg 🙂 Så deilig å ha et tjern i nærheten som du kan bade i så mye du vil 🙂 Klart man må når det er varmt 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. For en vakker dame både inni og utpå som du sier ja ;o) Er bloggvenn med henne jeg også , men er ikke like flink på å kommentere så der må jeg skjerpe meg litt for det var jammen mye bra å høre om henne <33 Ja så nå er det rett inn å gratulere frøkna med dagen =) Ja jeg har hatt noen bursdagsinnlegg på bloggen , men synes ikke jeg er like flink å følge med som det du er da 😮 Å dagen her har vært bra , håper du å nyter denne fredagen også 😛 Nå skal jeg sløve litt her hjemme , klemmer fra Pippien <33

    4. Gratulerer til Sara, bursdaginnlegg har jeg fått 2 ganger, en fin ting det der som mange settetr pris på. Min dag startet faktisk kl 0345 med en tidlig morgenbad i tjernet mitt, det er sommer så hvorfor ikke. Det var helt herlig. Man må jo nyte sommern så det er mulig jeg gjør det igjen. En sykkeltur blir det nok sent morgen kveld, vil unngå varmen derfor så sent. Ha en fin kveld.

    5. Anne: Så artig at du komme innom da 🙂 Ja, jeg kjenner jo ikke Sara utenom bloggen, men man føler jo at man blir litt kjent her INNE også. Og hvis det stemmer det jeg har fått inntrykk av, så er det jo ekstra moro 🙂 At jeg har lest henne riktig 🙂 Skjønner godt at du er stolt av henne 🙂 Klem tilbake <3

    6. Jeg kjenner Sara veldig godt, for jeg er så heldig å få være mamma til denne herlige jenta her. ❤️ Hun er som du sier like vakker inni som utenpå. Hun har bestandig vært noe helt for seg selv denne herlige jenta her. Hun har helt siden hun kom til denne verden vært en veldig snill jente. Fant alltid på noe og gjøre, kjedet seg aldri og gråt sjelden. Hun har en helt spesiell plass i hjerte mitt og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er i jenta mi. ❤️ Hun er alt jeg håpet hun skulle bli og så mye mye mer. Tusen takk til deg frodith for den nydelige hilsen til Sara på sin bursdag. 😊 Klem til deg. 🌹

    7. Ja, jeg ble kjempeglad! 🙂 Jeg deler innlegget på Facebooksiden til bloggen min hvis det er greit for deg? ^^
      Ja, jeg så at den varme jakken var byttet ut med en sommerkjole OG blomsterkrans! Veldig meg! <3

    8. Tattavkvinnene: Så bra at du ble glad 🙂 Så du den nye sommekledningen 😉 Og blomsterbøylen 😉 Kos deg masse med familien og Matias. Stor bursdagsklem <3

    9. cuskima: Ja, Sara er flott, en fin bloggvenn å ha 🙂 Det blir vel et på deg etterhvert også 😀 Ja, koselig å skrive dem også .-) <3 Stor klem og ha en strålende dag <3

    10. Ååå, herlighet så koselig å lese! Tusen, tusen takk for en så koselig bursdagshilsen! Jeg vet jo nesten ikke hva jeg skal si her, for dette her var virkelig et fint innlegg. Du har jo fått med så mye, til og med kyllingbildet! Hehe 🙂
      Og de tegningene dine digger jeg! De er begge lagret på dataen så jeg kan titte på dem når jeg vil 🙂
      Og nå har endelig jeg fått cyberkake også 😀 😀 Hurra, den smakte selvfølgelig akkurat like godt som den ser ut <3
      Nok en gang tusen takk! Nå skal jeg fortsette å kose meg hjemme her (hvis jeg ikke smelter helt bort) 🙂 Ha en fin dag videre! Klem <3

    11. Gratulerer med Dagen <3
      ja har hørt om henne og sett hennes kommentarer her :))
      Har aldri fått bursdagsinnlegg:P men syns det er kjekt å lese andre sine og bloggnanbefalinger
      klemmeting<3

    12. annebe: Ja, det er viktig å komme med i arkivet mitt 😀 he-he Sara er ei flott jente 🙂 Hun har en variert blogg vil jeg si, alt mulig egentlig. Og nå blir hun 22 så vidt jeg vet 🙂 Ha en superfin dag du også 🙂 Jeg er litt forkjøla, og skal nok være mest rundt her og slenge. Pakke til et lite ferieopphold hos venninna mi på Helsefarmen 😉 Hi-hi klemmer <3

    13. Da gratuluerer jeg Sara så mye med dagen <3
      Jeg har ikke blogga så lenge at jeg har hatt bursdag i den tiden...men nå er jeg jo registrert i arkivet;)..hehe..Ha en super fin dag <3

    14. Therese Isabell Bråthen: Det må vi vel få gjort noe med? 😀 Ja, håper hun får en kos dag, når hun våkner….for hun er en ranglefant 😀 he-he Ha en fin dag du også Thessa 🙂

    15. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Nei, og jeg tror heller ikke du har svart på bursdags-snuse-innlegget mitt 😉 Det må du gjøre når jeg legger det ut 🙂 Ja, du skulle fllytte i litt mindre du, var det ikke sånn? 🙂 Ja, da må man vel shine litt før visning 🙂 Håper du får en fin dag 🙂 Jeg drar snart på ferie i dine trakter 😉 Klemmer <3

    16. Gratulerer med dagen til Sara 🙂
      Nei jeg tror ikke jeg har fått noe bursdagsinnlegg på bloggen før, men var vel ikke så aktiv der i fjor selv, så har nok noe med det å gjøre tenker jeg 🙂
      I dag er det siste innspurt til å få i orden her til en privat visning av huset mitt i kveld, har kun igjen å dra over gulvene her så det lukter grønnsåpe, så det er fort gjort 🙂
      Ha en knakende fin dag kjære deg <3 Klemmer

    17. Maren Kvalvaag: Ja, og jeg ser du ikke har svart på bursdags-fiske-innlegget mitt heller 😀 Det må du gjøre neste gang det kommer ;-D Sara er ei kjempejente, og hyggelig å ha henne som bloggvenn 🙂 Åå du driver fremdeles med jobb du ja.. Ja, da er det ferie for deg i morgen da 🙂 Deilig det da 🙂 Ha en fin dag og kos deg når ferien surrer i gang. klemmer fredagsklemmen

    18. Gratulerer med dagen til Sara! Jeg er innom bloggen hennes ganske ofte 🙂
      Har ikke fått noen bursdagsinnlegg nei, men nå begynte jeg å blogge ganske kort tid før jeg hadde bursdag, så har jo bare vært den ene muligheten da 😉 Kanskje neste gang!
      I dag blir det litt jobb og litt husarbeid før jeg starter ferien min 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg