“Sunne”- Frodith” herjer vilt… ;-)

 

Når dette synet er det som møter deg hver gang du møter speilet og vekta på baderommet, og har gjort det en GOD stund, så kommer plutselig “Sunne- Frodtih” på banen. 
Hun er ganske så  streng når hun har bestemt seg… og bestemme seg det gjorde hun da hun skjønte at ting ikke skjer av seg selv. 
Når det ble Spa-dag og greier på lørdag, så hastet det plutselig litt også… Viten om at du skal slaske rundt naken eller hvertfall ganske lettkledd gjør noe med viljen til å prøve å få av en kilo eller to…

Nå er det det mulig at EN uke er litt lite tid til å få gjort noe på…men Frodithen har vært bein-hard på godte-fronten denne uka. Og det har gått i knekkebrød, frukt og generelt litt lite mat.
Så da ble også selvfølgelig fredags-snopen fargerik og mega-sunn

 

 

Nå skal det sies…men vi trenger ikke snakke så høyt om det…at jeg tok meg en IS først… Men IS er vel ganske sunt også, er det ikke?? 😉

Ønsker deg en god natt <3

Er du streng med godte-spisingen?

 

#sunn #vekt #godterikutt #vektreduksjon

13 kommentarer
    1. Herlig det der med is først. Så smart du er! Ikke lett å fikse dette på en uke, men alle monner drar heter det jo. Lykke til snuppa! Synes du er fin som du er jeg. Klem 🙂

    2. Jaja,, jeg runda 60 kg for første gang i mitt liv for to år siden. Og det ”gror” frem både rompe og mage,, Men den dagen jeg begynner å gremmes over hva jeg putter i munnen,, altså da altså 😛 Meeen… man skal aldri si aldri 😛 Men jeg beundrer de som har en sunn fokus så lenge det ikke går over alle støvleskafter (og da tenkte jeg ikke på de grønne og gule støvlene jeg så i går….)

    3. Da skjønner jeg hva du skal i dag…hihih..men du må ikke haste slanke..du får være som du er…og det er godt nok…Tenk på at litt vekt er godt å ha vinterstid…så kos deg…akkurat som du er! og kose seg..det må man…innimellom…(sier jeg som hele tiden finner unskyldninger for å kose meg…) og har fått “bollemage”

    4. Fin lørdag til deg, jeg prøver å være streng med meg selv….men litt sjokolade er godt da….og hvis jeg baker, så må det jo spises opp…men men kunne sikkert blitt litt flinkere….

    5. Så flink du er! Frukt er jo veldig godt, når man bare gidder å kutte opp litt å ha i skåla 😀 Og jeg er veldig glad i å leike meg på kjøkkenet, så jeg prøver gjerne ut en ny oppskrift (enten den e sunn eller ei) Så veldig streng er jeg nok ikke, jeg er litt for glad i sjokolade til å gi opp den 🙂

    6. Jeg har nå i 1,5 uke gått på streng kostholdsplan og hatt fast treningsplan! Spist godis kun en gang i uken, og minimalt! Denne helgen skal jeg kose meg litt ikveld og litt imorgen! Kjenner jeg er mettet på godis i forhold til før noe som er så kjekt! Ned 2 kg og 4,6 cm rundt hoftene på en uke!

    7. Så flink du er, men regner med du er fin nok som du er! Syns også at dette så mer fristende ut en smågodt 😀 Veldig fristende!
      God helg 🙂 Kos deg på spa!(hvis jeg forstod deg rett, og at det er i morgen) 🙂

    8. Hahahaha is går kjempefint og vaniljesaus (nesten som skummetmelk) Jammen er du fliiiink søs Skal bli mye flinkere her også snart 🙂 Rart det der med hurtigslankingstanker som kommer sånn rett føre man skal av med alle klærne, hver eneste gang. men du søs, trenger ikke noe slanking altså. Gooodhelgeklæm <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg