Meningen med livet: Et liv med mening

Slik skrev en av kunstnerne jeg liker godt: Det fenget meg. Kunstneren var Marianne B Gudem. 
Så i november 2014 skrev jeg et lite innlegg om kunsten hennes HER, etter å ha sett kunsten hennes i et galleri. 


 


Og så skjedde noe ganske utrolig for meg da: 1. april i 2015, altså mange måneder senere, sendte hun meg en kommentar på det innlegget og tilbød meg å FÅ kunst av henne. Fordi hun synes det var så hyggelig jeg hadde skrevet om kunsten hennes. Jeg husker jeg trodde det var en april-spøk, men etter å ha kontaktet henne forsto jeg at det var HELT ekte, og utrolig hyggelig. 

Jeg fikk velge meg kunst for 1000 kr. Fantastisk!!  Jeg skrev om hvilke bilder jeg fikk, og om hele historien HER, men her er hvertfall de to bildene jeg fikk.

 

Men det ALLER morsomste nå, TRO DET ELLER EI: Marianne B. Gudem har galleri rett ved dukkehuset jeg skal bo i nå på mini-turen min!!  Det er gøy altså!!! Jeg må jo dit, og se om hun kanskje er der…  Nettsiden til Galleriet  finner du HER

Så følg med!! Og se om jeg får vært der og takket henne personlig, og kanskje få kjøpt meg noe mer kunst 🙂

(Innlegget er IKKE sponset. Bare en påminnelse om morsomme tilfeldigheter <3 )

#kunst #tilfeldigheter #mening #ferie #galleri 

18 kommentarer

Siste innlegg